Kancellári Hivatal

1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. emelet
Telefon: + 36 (1) 235-1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Neptun pénzügyi kérdésekkel kapcsolatos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Levelezési cím: 1091 Budapest, Kálvin tér 9.

kancellár: Dr. Csáki-Hatalovics Gyula Balázs
E-mail: kancellar@kre.hu

Kancellári Hivatal Titkársága
1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. emelet
Telefon: + 36 (1) 235-1080
E-mail: kancellar@kre.hu

Kancellári Hivatal Titkársága

dr. Sepsey Gábor
titkárságvezető
1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. emelet
Telefon: + 36 (1) 235-1080
E-mail: kancellar@kre.hu
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

 

Gazdasági Igazgatóság

Pénzügyi és Számviteli Osztály

Hajcser Csaba Tibor
osztályvezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080

Számviteli Csoport

Takács Alexandra
osztályvezető-helyettes
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080

Pénzügyi Csoport

Bárdi Lívia
csoportvezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080

Kontrolling- és Neptun Osztály

Boros Judit
osztályvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Kontrolling csoport elérhetősége:
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 (1) 235 1080/33
Cím: 1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. em.

Kontrolling Csoport ügyfélfogadási ideje:
Előzetes bejelentkezés alapján

Neptun Csoport

Nehéz Balázs
Neptun csoportvezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 (1) 235 1087

Netye Annamária
Neptun pénzügyi adminisztrátor

Sóstói-Szűcs Katalin
Neptun pénzügyi adminisztrátor

Morvai Dóra
Neptun pénzügyi adminisztrátor

Elérhetőségek:
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1084 ; +36 (1) 235 1087
Cím: 1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. em.

Neptun Csoport ügyfélfogadási ideje:

Telefonos rendelkezésre állás:
Hétfő-csütörtök: 08.30-12.00 és 13.00-16.00
péntek: 08.30-12.00
Fenti időn kívül, pénzügyeket érintő hallgatói ügyekben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen fogadjuk a megkereséseket.

Személyes ügyintézés:
1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. em.

hétfő: előzetes bejelentkezés alapján
kedd: 13.00-16.00
szerda: 11.00-15.00
csütörtök: 08.30-12.00
péntek: nincs

Beruházási Igazgatóság

Létesítménygazdálkodási Osztály

Popovics Géza Balázs
osztályvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Beruházási Csoport

Kántor Henriette
csoportvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Üzemeltetési Csoport

Lázár Róbert
csoportvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Közbeszerzési és Beszerzési Osztály

dr. Luterán Róbert
osztályvezető
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Allgeier Katalin
beszerzési csoportvezető
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Jogi Osztály

Dr. Mező Nóra
osztályvezető, kamarai jogtanácsos
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Belső Ellenőrzési Osztály

1091 Budapest, Kálvin tér 9.
Telefon: +36 (1) 455 9060

Katona Sándor
belső ellenőr
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Fogadóóra: előzetes bejelentkezés alapján

IT és Adatvagyongazdálkodási Osztály

Vígh Csaba
osztályvezető
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

 

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Természetes személlyel és egyéni vállalkozói/jogi személlyel kötendő oktatási megbízási szerződéshez

Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelési tájékoztató - Az egyetemmel oktatási tevékenységre megbízási keretszerződést létesítő jogi- és természetes személyek, valamint egyéni vállalkozók részére

 

Közbeszerzés

A Károli Gáspár Református Egyetem közbeszerzési terve elérhető a https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/terv-kereses oldalon, a közbeszerzési eljárás eredményeképpen megkötött szerződések a https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/hirdetmenyek felületen lekérdezhető.

Közlemény

1996. évi CXXVI. Törvény a személyi jövedelemadó meghatározott részének az adózó rendelkezése szerinti felhasználásáról „7. § (7) A miniszter a közleményeket az átutalást követő naptári év november 30. napjáig a civil szervezetekkel foglalkozó internetes honlapján ingyenesen közzéteszi. A közlemények a honlapról egy évig – a következő évi közlemények nyilvánosságra hozataláig – nem távolíthatók el. Azon szervezetnek, amely rendelkezik általa fenntartott vagy a megbízása alapján működtetett olyan internetes felülettel, amelynek tartalmáért ő felel (a továbbiakban: saját honlap), a közleményét e felületen is el kell helyeznie az átutalást követő év december 15. napjáig, és azt legalább egy évig nem távolíthatja el.”

Közlemény a 2020. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2019. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2018. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2017. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2016. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2015. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2014. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2013. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2012. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2011. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2010. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2009. évi személyi jövedelemadó 1%-ról