A marketing jóval több mint csak maga a reklám – Dr. Simay Attilával beszélgettünk

Reklámok már az ókorban is léteztek különféle formában, a maihoz hasonló modern kampányok pedig az 1800-as években kezdtek elterjedni. A 21. században eljutottunk odáig, hogy a marketing elengedhetetlen eleme a vásárlásösztönzésnek, illetve az életünk minden egyes pillanatában jelen van. A Károli Podcast 29. epizódjában Simay Attilával, a Vállalkozásfejlesztés, Kereskedelmi, Marketing és Kommunikációs Tanszék egyetemi docensével beszélgettünk a vásárlásösztönzéshez bevett technikákról és a felmerülő etikai kérdésekről.

A beszélgetés során azokra a kérdésekre kerestük a választ, mennyire tudatosan célozzák ezek a marketing gyakorlatok a gyermekeket? Hol a határ befolyásolás és manipuláció között? Hogyan tud a fogyasztó ellenállni a marketing gyakorlatoknak?

 

Szakirányú továbbképzések

Szakirányú továbbképzések

Közösségi Média

Közösségi média

Kultúra, közélet

Rádió

Károli Podcast

Károli Podcast

Károli Klub

Károli Podcast

Könyvtár

Könyvtár logó

Tudomány, kutatás

Tudomány, kutatás

Galéria

galéria, fotógép