Kancellári Hivatal

1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. emelet
Telefon: + 36 (1) 235-1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Neptun pénzügyi kérdésekkel kapcsolatos e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Levelezési cím: 1091 Budapest, Kálvin tér 9.

kancellár: Dr. Csáki-Hatalovics Gyula Balázs
E-mail: kancellar@kre.hu

Kancellári Hivatal Titkársága
1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. emelet
Telefon: + 36 (1) 235-1080
E-mail: kancellar@kre.hu

Kancellári Hivatal Titkársága

dr. Sepsey Gábor
titkárságvezető
1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. emelet
Telefon: + 36 (1) 235-1080
E-mail: kancellar@kre.hu
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

 

Gazdasági Igazgatóság

Pénzügyi és Számviteli Osztály

Hajcser Csaba Tibor
osztályvezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080

Számviteli Csoport

Takács Alexandra
osztályvezető-helyettes
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080

Pénzügyi Csoport

Bárdi Lívia
csoportvezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080

Kontrolling- és Neptun Osztály

Boros Judit
osztályvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Kontrolling csoport elérhetősége:
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 (1) 235 1080/33
Cím: 1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. em.

Kontrolling Csoport ügyfélfogadási ideje:
Előzetes bejelentkezés alapján

Neptun Csoport

Nehéz Balázs
Neptun csoportvezető
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: +36 (1) 235 1087

Netye Annamária
Neptun pénzügyi adminisztrátor

Sóstói-Szűcs Katalin
Neptun pénzügyi adminisztrátor

Morvai Dóra
Neptun pénzügyi adminisztrátor

Elérhetőségek:
e-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1084 ; +36 (1) 235 1087
Cím: 1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. em.

Neptun Csoport ügyfélfogadási ideje:

Telefonos rendelkezésre állás:
Hétfő-csütörtök: 08.30-12.00 és 13.00-16.00
péntek: 08.30-12.00
Fenti időn kívül, pénzügyeket érintő hallgatói ügyekben a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen fogadjuk a megkereséseket.

Személyes ügyintézés:
1091 Budapest, Kálvin tér 7/A. II. em.

hétfő: előzetes bejelentkezés alapján
kedd: 13.00-16.00
szerda: 11.00-15.00
csütörtök: 08.30-12.00
péntek: nincs

Beruházási Igazgatóság

Létesítménygazdálkodási Osztály

Popovics Géza Balázs
osztályvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Beruházási Csoport

Kántor Henriette
csoportvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Üzemeltetési Csoport

Lázár Róbert
csoportvezető
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Telefon: + 36 (1) 235 1080
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Közbeszerzési és Beszerzési Osztály

dr. Luterán Róbert
osztályvezető
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Allgeier Katalin
beszerzési csoportvezető
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Jogi Osztály

Dr. Mező Nóra
osztályvezető, kamarai jogtanácsos
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

Belső Ellenőrzési Osztály

1091 Budapest, Kálvin tér 9.
Telefon: +36 (1) 455 9060

Katona Sándor
belső ellenőr
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Fogadóóra: előzetes bejelentkezés alapján

IT és Adatvagyongazdálkodási Osztály

Vígh Csaba
osztályvezető
Telefon: + 36 (1) 235 1080
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Ügyfélfogadás: előzetes egyeztetés alapján

 

Általános szerződési feltételek (ÁSZF)

Természetes személlyel és egyéni vállalkozói/jogi személlyel kötendő oktatási megbízási szerződéshez

Adatkezelési tájékoztató

Adatkezelési tájékoztató - Az egyetemmel oktatási tevékenységre megbízási keretszerződést létesítő jogi- és természetes személyek, valamint egyéni vállalkozók részére

 

Közbeszerzés

A Károli Gáspár Református Egyetem közbeszerzési terve elérhető a https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/terv-kereses oldalon, a közbeszerzési eljárás eredményeképpen megkötött szerződések a https://ekr.gov.hu/portal/kozbeszerzes/hirdetmenyek felületen lekérdezhető.

Közlemény

1996. évi CXXVI. Törvény a személyi jövedelemadó meghatározott részének az adózó rendelkezése szerinti felhasználásáról „7. § (7) A miniszter a közleményeket az átutalást követő naptári év november 30. napjáig a civil szervezetekkel foglalkozó internetes honlapján ingyenesen közzéteszi. A közlemények a honlapról egy évig – a következő évi közlemények nyilvánosságra hozataláig – nem távolíthatók el. Azon szervezetnek, amely rendelkezik általa fenntartott vagy a megbízása alapján működtetett olyan internetes felülettel, amelynek tartalmáért ő felel (a továbbiakban: saját honlap), a közleményét e felületen is el kell helyeznie az átutalást követő év december 15. napjáig, és azt legalább egy évig nem távolíthatja el.”

Közlemény a 2020. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2019. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2018. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2017. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2016. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2015. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2014. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2013. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2012. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2011. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2010. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Közlemény a 2009. évi személyi jövedelemadó 1%-ról

Szakirányú továbbképzések

Szakirányú továbbképzések

Közösségi Média

Közösségi média

Kultúra, közélet

Rádió

Károli Podcast

Károli Podcast

Károli Klub

Károli Podcast

Napi biztatás

Napi biztatás

 

Tudomány, kutatás

Tudomány, kutatás

Galéria

galéria, fotógép