TOPdesk jegykezelő rendszer bevezetése

Örömmel tájékoztatjuk Önöket, hogy 2023. január 9-étől, illetve február 1-től már a hallgatóknak is, a Gazdasági Főigazgatóság IT és Adatvagyon-gazdálkodási Osztálya bevezeti a TOPdesk jegykezelő rendszert.

A jegykezelő rendszer célja, hogy az IT és Adatvagyon-gazdálkodási Osztályra érkező kérdéseket és hibabejelentéseket egy közös felületen áttekinthetően és gyorsan tudjuk feldolgozni és megválaszolni.

A jövőben, amint küldenek egy emailt az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. és Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., valamint a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre, kapni fognak egy visszaigazolást arról, hogy a TOPdesk jegykezelő rendszerünk fogadta bejelentésüket. Kérjük Önöket, hogy elsősorban a felületen adják le jegyeiket. Ezután az ügyeletes operátor kollégánk megkezdi a feladat elvégzését.

Ha kollégánk hozzászólt a jegyhez, vagy további információra van szüksége a probléma megoldásához, kapcsolatba fog lépni Önökkel a TOPdesk rendszeren keresztül, melyről Önök értesítést fognak kapni. Az értesítések az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címről érkeznek. Erre az emailre ugyanúgy válaszolhatnak, mint eddig, de javasoljuk, hogy az emailben szereplő linkre kattintva, közvetlenül a TOPdesk rendszer oldalán szóljanak hozzá. Az oldalon meg tudják tekinteni a bejelentett jegyüket és folyamatosan nyomon tudják kísérni az állapotát és hogy melyik informatikus kolléga foglalkozik éppen vele. A TOPdesk felületen elérhető egy Tudástár is, melyet kollégáink folyamatosan bővítenek a KRE IT-t érintő hasznos információkkal.

A TOPdesk hibajegykezelő portál az alábbi linken érhető el:

https://kre.topdesk.net/

A kezdőoldalon a „Bejelentkezés az önkiszolgáló portálba” gombra kattintva, egyetemi e-mailfiókjukhoz is használt felhasználónevüket (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.-munkatárs vagy neptunkóEz az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.ó) és jelszavukat megadva az Önök által bejelentett hibajegyet tudják megnyitni. Itt válaszolhatnak a feltett kérdésekre, több információt adhatnak meg, dokumentumokat, képernyőképeket csatolhatnak a hibajegyhez. Valamint nyomon követhetik a jegyek státuszát.

A gyorsgombok segítségével a TOPdesk felületen közvetlenül is feladhatnak hibajegyet:

A jövőben is folyamatosan gyűjteni fogjuk a tapasztalatokat, és az igények alapján fejleszteni, és bővíteni fogjuk a TOPdesk felületét, hogy minél könnyebben kezelhető és átlátható platformot tudjunk biztosítani a megkereséseik kezeléséhez.

Kérdés esetén készséggel állunk a rendelkezésükre.

Szakirányú továbbképzések

Szakirányú továbbképzések

Közösségi Média

Közösségi média

Kultúra, közélet

Rádió

Károli Podcast

Károli Podcast

Károli Klub

Károli Podcast

Könyvtár

Könyvtár logó

Napi biztatás

Napi biztatás

 

Tudomány, kutatás

Tudomány, kutatás

Galéria

galéria, fotógép