Központi tartalék (portás, recepciós)

A Károli Gáspár Református Egyetem
Beruházási Igazgatóságának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres
Központi tartalék (portás, recepciós)
(munkaidő: 24/48 órás szolgálati beosztás)
munkakörbe.

 

Alap szolgálati hely:

A budapesti Palotanegyed frissen felújított, rendkívül különleges épületegyüttese a Reviczky utcában található Károlyi-Csekonics Palota, illetve Bölcsészettudományi Kar porta épülete.

 

Alap feladatok:

A Károli Gáspár Református Egyetem budapesti objektumaiban szolgálatot teljesítő portás recepciós kollégák helyettesítése (pl. szabadság, megbetegedés esetén), illetve az egyetem portás, recepciós szolgálatainak megerősítése.

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • az intézménybe látogatók fogadása, tájékoztatása és megfelelő helyre irányítása a bejáratnál kialakított portásfülkéből/recepciós pultnál,
  • információ nyújtása személyesen és telefonon,
  • vendég belépőkártyák kezelése,
  • dolgozói, tanulói belépőkártyák kezelése, otthon hagyott, elveszett kártyák regisztrálása,
  • kulcsok kezelése,
  • a telefonok kezelése, válaszadás a telefonhívásokra, a kért információ megadása, az üzenetek lejegyezése és továbbítása,
  • a recepcióra telepített számítógép és az azon futó levelezőrendszer (Outlook, Word, Excel) kezelése,
  • objektum zónásított zárása/nyitása,
  • épületbejárás, -ellenőrzés,
  • talált tárgyak kezelése,
  • a létesítmény területére telepített kamerarendszer felügyelete,
  • a létesítmény területére telepített biztonságtechnikai eszközök felügyelete (tűzvédelmi rendszer, nyitás/mozgásérzékelők, épületfelügyeleti rendszer),
  • épület, terület megfigyelése az illetéktelen behatolás, lopás, tűz vagy más veszélyhelyzet időben történő észlelése érdekében,
  • jegyzőkönyvek készítése,
  • kapcsolattartás az üzemeltetéssel, a vagyonvédelmi irányítóvezetővel.

 

Feltételek:

  • minimum középfokú végzettség (szakközépiskolai vagy gimnáziumi érettségi),
  • minimum 1 év, recepciós, portás munkakörben szerzett releváns tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Word, Excel),

 

Egyéb kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • csapatmunkára való alkalmasság,
  • határozott, egyúttal udvarias fellépés,
  • tárgyilagos problémamegoldó készség,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.

 

Előnyt jelent:

  • műszaki diszpécseri tapasztalat (épületfelügyelet, CCTV, tűzvédelmi rendszerek kezelésében való jártasság).

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • az Egyetem saját munkavállalójaként történő foglalkoztatás,
  • készenléti jellegű munkakörben napi 12 órás munkaidő, napi 24 órás beosztható munkaidővel, 24/48 órás szolgálati beosztással,
  • havi bruttó 440.000 forint munkabér (max. 240-264 óra/hó munkaidő)
  • vármegye vagy bkk bérlet biztosítása (lakóhelytől függően)
  • 50 %-os kedvezményre jogosító utazási utalvány (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint

 

Alap szolgálati hely

  • 1088 Budapest, Reviczky utca

 

Munkavégzés helye:

  • KRE Budapesten lévő oktatási intézményeinek, kollégiumainak portái.

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Egy év határozott idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
  • Teljes munkaidő

 

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a levél tárgyában a „Portás, recepciós” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.