- Készült: 2025. december 16.
Igazgatási referens
A Károli Gáspár Református Egyetem
Állam- és Jogtudományi Kara
munkatársat keres
igazgatási referens
munkakörbe
Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:
- Elsősorban a kari igazgató munkájának segítése;
- Jogszabályváltozások naprakész nyomon követése;
- A működéséhez szükséges belső eljárásrendek és szabályzatok előkészítése, jogi véleményezése, a Doktori Iskolát érintő szabályozások jogi támogatása;
- A Kar feladataihoz kapcsolódó iratok, döntés-tervezetek, jogszabálytervezetek előkészítésében, véleményezésében való részvétel;
- Szerződések, megállapodások előkészítése, jogi szempontú véleményezése, javaslatok megfogalmazása;
- Szakmai kapcsolattartás társ szakmai szervezetekkel;
- Adminisztratív, koordinációs feladatok ellátása a kari igazgató mellett.
Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:
- Jogi egyetemi végzettség;
- Önálló munkavégzésre való képesség;
- Magabiztos szintű MS Office programok (irodai alkalmazások) használata;
- Gyakorlott digitális jogtárhasználat;
- Nyitott, barátságos személyiség;
- Csapatmunka;
- Precíz, felelősségteljes munkavégzés.
Előnyt jelent:
- Kodifikációs, közigazgatási, illetve felsőoktatás-igazgatási tapasztalat;
- Angol nyelvtudás;
- POSZEIDON Irat és Dokumentumkezelő rendszer ismerete.
Amit az új munkatársunknak kínálunk:
- Támogatás a szakmai és munkatársi beilleszkedésben;
- Stabil, kiszámítható munkakörnyezet az egyetemi szférában;
- Barátságos, családias munkakörnyezet, empatikus, segítőkész munkatársak;
- Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén;
- 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján);
- Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint;
- Szemüvegvásárlási támogatás.
Munkavégzés helye:
1042 Budapest, Viola utca 2-4.
Foglalkoztatás jellege:
- Határozatlan idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
- Elsősorban teljes munkaidős, napi 8 órás munkavégzés
Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában az „igazgatási referens” pozíció feltüntetésével 2026.01.15-ig várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. Munkakezdés várható időpontja: 2026.02.01.
Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.
A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.



