- Készült: 2025. március 12.
Beszerzési referens
A Károli Gáspár Református Egyetem
Kancellári Hivatalának
Közbeszerzési és Beszerzési Osztálya
munkatársat keres
beszerzési referens
munkakörbe.
Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:
- Az eljárás során keletkezett papír alapú dokumentumok digitalizálása. Papír és/vagy elektronikus dokumentumok rendszerezése, karbantartása.
- Beérkezett igények nyilvántartásba történő rögzítése, adatok karbantartása.
- Beszerzési igénykezelő rendszer használata, adatok rögzítése, dokumentumok feltöltése.
- Beszerzési eljárás dokumentumainak előkészítése, szükséges információk bekérése, tisztázása.
- Lehetséges beszállítók, ajánlattevők felkutatása.
- Árajánlatok bekérése, beérkezett ajánlatok formai megfelelőségének ellenőrzése, szükség esetén hiánypótoltatás.
- Eljárási határidők figyelése.
- Megrendelőlapok előkészítése, azok kezelése, adminisztrálása.
- Kapcsolattartás a társosztályokkal, szervezeti egységekkel, ajánlattevőkkel.
- Központi e-mail fiókba érkezett levelek rendszerezése, karbantartása.
- Beszállítói / alvállalkozói minősítések előkészítése, adatok karbantartása.
Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:
- Minimum középfokú végzettség.
- MS Office programcsalád felhasználó szintű használata.
- Precíz, pontos, részletekre odafigyelő munkavégzés.
- Igényes fogalmazás, értő írás és olvasási készség.
- Rendszerszemléletű gondolkodás.
- Határidők betartása.
Előnyt jelent:
- Hasonló munkakörben szerzett gyakorlat, tapasztalat.
- Előző munkahelyekről hozott ajánlás.
- Középfokú nyelvtudás.
- Felsőfokú végzettség
Amit az új munkatársunknak kínálunk:
- Biztos munkahely, hosszú távú munkalehetőség.
- Fejlődési lehetőség.
- Támogató munkahelyi légkör.
- Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén a városhatárig.
- 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
- Cafeteria juttatás az egyetem hatályos szabályozása szerint.
- Szemüvegvásárlási támogatás.
- Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00.
Munkavégzés helye:
- 1093 Budapest, Vámház körút 13.
Foglalkoztatás jellege:
- Teljes munkaidős.
- A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.
Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „beszerzési referens” pozíció feltüntetésével várjuk a hr@kre.hu e-mail címre.
Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.