Állásajánlatok

Kontroller

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Kontrolling és Neptun Osztálya
munkatársat keres

Kontroller
munkakörbe

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Közreműködés az egyetem éves költségvetésének az elkészítésében
  • A működés terv-tény kimutatásainak az összeállítása és elemzése
  • Havi, negyedéves, éves kontrolling jelentések készítése
  • Fedezetellenőrzési feladatok ellátása
  • Közreműködés a támogatások igénylési és elszámolási folyamataiban
  • Ad-hoch adatszolgáltatás és elemzések készítése
  • Közreműködés a kontrolling folyamatok egyetemi szintű fejlesztésében
  • Folyamatos kapcsolattartás az egyetem szervezeti egységeivel
  • Részvétel a kontrolling szabályzatok, utasítások karbantartásában


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Felsőfokú (főiskola, egyetem) gazdasági végzettség
  • Legalább 5 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Az MS Office alkalmazások (Excel, Word) rutinos használata
  • Kíváncsi a számok mögötti jelenségekre, és megérti azokat
  • Önállóan képes szövegesen elemezni, értékelni
  • Keresi az optimális megoldást a problémákra
  • Szoros határidők mellett is precízen végzi a feladatait
  • Felelősséget vállal a munkájáért
  • A kollégái számíthatnak rá
  • Könnyen épít kapcsolatot a munkatársaival


Előnyt jelent:

  • Ismeri az EOS ügyviteli rendszert
  • Power BI tapasztalat
  • Gyakorlattal rendelkezik támogatások elszámolásában
  • Dolgozott már a felsőoktatásban


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • A teljesítményt versenyképes jövedelemmel ismerjük el
  • A napi feladatok mellett lehetőséget nyújtunk a működés fejlesztésében való aktív közreműködésre
  • Biztosítjuk az eszközöket a térben és időben rugalmas munkavégzéshez
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Figyelünk az emberi helyzetekre és támogatóan kezeljük őket
  • Bizonytalan időkben is biztos munkahely vagyunk


Munkavégzés helye:

  • Budapest, Kálvin tér.


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „kontroller” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

 

 

Junior HR Kontroller

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Kontrolling és Neptun Osztálya
munkatársat keres

Junior HR Kontroller
munkakörbe

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Közreműködés az egyetem éves költségvetésének az elkészítésében
  • Havi, negyedéves, éves kontrolling jelentések készítése
  • A személyi jellegű ráfordítások és kapcsolódó naturália adatok terv-tény kimutatásainak összeállítása és elemzése, dashboard készítés
  • Fedezetellenőrzési feladatok ellátása
  • Ad-hoch adatszolgáltatás és elemzések készítése
  • Közreműködés a HR kontrolling folyamatok egyetemi szintű fejlesztésében.
  • Folyamatos kapcsolattartás az egyetem szervezeti egységeivel


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Felsőfokú (főiskola, egyetem) gazdasági végzettség
  • Legalább 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Az MS Office alkalmazások (Excel, Word) rutinos használata
  • Kíváncsi a számok mögötti jelenségekre, és megérti azokat
  • Keresi az optimális megoldást a problémákra
  • Szoros határidők mellett is precízen végzi a feladatait
  • Felelősséget vállal a munkájáért
  • A kollégái számíthatnak rá
  • Könnyen épít kapcsolatot a munkatársaival


Előnyt jelent:

  • Power BI tapasztalat
  • HR kontrolling tapasztalat
  • Ismeri az EOS ügyviteli rendszert
  • Gyakorlattal rendelkezik támogatások elszámolásában
  • Dolgozott már a felsőoktatásban


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • A teljesítményt versenyképes jövedelemmel ismerjük el
  • A napi feladatok mellett lehetőséget nyújtunk a működés fejlesztésében való aktív közreműködésre
  • Biztosítjuk az eszközöket a térben és időben rugalmas munkavégzéshez
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Figyelünk az emberi helyzetekre és támogatóan kezeljük őket
  • Bizonytalan időkben is biztos munkahely vagyunk


Munkavégzés helye:

  • Budapest, Kálvin tér.


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „Junior HR kontroller” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.  e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Rendszergazda

A Károli Gáspár Református Egyetem
IT és Adatvagyongazdálkodási Osztálya
munkatársat keres

Rendszergazda
munkakörbe

 

Szeretnél egy összetartó IT csapat tagja lenni? Fontos számodra a folyamatos fejlődés és nem rettensz vissza a kihívásoktól sem? Akkor jelentkezz hozzánk!

Ezek lesznek a főbb feladataid:

  • Az Egyetem infrastruktúrájának támogatása (notebook, PC, telefon, tablet) konfigurálása, kezelése és az eszközmozgások pontos dokumentálása,
  • Irodai és távoli felhasználók IT támogatása,
  • Informatikai/oktatástechnikai segítségnyújtás a felhasználóknak,
  • Informatikai/oktatástechnikai eszközök karbantartása, javíttatása,
  • Beérkezett hibajegyek felvétele és kezelése.
  • Egyetem által használt szoftverek nyomon követése és telepítése.
  • Nyomtató tonerek cseréje.
  • Telephelyen felmerülő igények ellátása,
  • Windows alapú szerverszolgáltatások napi üzemeltetése és karbantartása (AD, Fájlszerver,)
  • Microsoft M365 szolgáltatások rendszergazdai kezelése. (Exchange Online, Teams, SharePoint online, Felügyeleti központ)
  • Rendszermentések ellenőrzése, visszatöltési feladatok ellátása,
  • Informatikai hálózat üzemeltetés. Switch, AccessPoint, konfigurálás. Hálózatok monitorozása, hibák elhárítása,
  • Telephely éves fejlesztési javaslatának elkészítése. Aktív együttműködés az éves költségterv elkészítésben.
  • Informatikai eszközök leltárazásában részvétel.
  • Kapcsolattartás az Egyetemmel szerződésben álló partnerekkel.


A feladat ellátásához szükséges készségek:

  • Windows kliensek rendszergazdai szintű ismerete és felhasználó support tapasztalat,
  • Microsoft Windows Szerver és MS Active Directory szolgáltatások rendszergazdai szintű ismerete,
  • Microsoft 365 rendszergazdai szintű ismerete,
  • Microsoft Hyper-V ismerete,
  • TCP/IP hálózati ismeretek,
  • Nyomtatók napi üzemeltetésében szerzett jártasság,
  • Rendszer szemlélet, megbízhatóság,
  • Önállóság, jó problémamegoldó képesség,
  • Kiváló kommunikációs készség,
  • Pontosság és precizitás.


Elvárásaink:

  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
  • Legalább felsőfokú OKJ végzettség,
  • 3-5 év szakmai tapasztalat,


Előnyt jelent:

  • PowerShell script nyelvismeret,
  • SharePoint online ismerete,
  • Linux szerver üzemeltetésben szerzett tapasztatalt,
  • Audio-vizuális eszközök kezelésében szerzett tapasztalat,
  • Főiskolai végzettség,
  • Angol társalgási szint szóban és írásban,


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Home Office lehetőség,
  • Kellemes munkahelyi légkör,
  • Sokoldalú munkakör,
  • Elérhető online oktató videók,
  • Továbbképzési lehetőség,
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)


Munkavégzés helye:

  • 2750 Nagykőrös, Hősök tere 5.


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat bruttó fizetési igényed megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „rendszergazda” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

A pályázat benyújtása előtt kérjük olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet az alábbi linken találsz meg: 
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf

Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataid a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Központi tartalék (portás-recepciós)

A Károli Gáspár Református Egyetem
Kancellári Hivatalának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres

Központi tartalék (portás-recepciós)
(munkaidő: 24/48 órás szolgálati beosztás)
munkakörbe

 

Alap szolgálati hely:
A budapesti Palotanegyed frissen felújított, rendkívül különleges épületegyüttese a Reviczky utcában található Károlyi-Csekonics Palota, illetve Bölcsészettudományi Kar porta épülete.

Alap feladatok:
A Károli Gáspár Református Egyetem budapesti objektumaiban szolgálatot teljesítő portás recepciós kollégák helyettesítése (pl. szabadság, megbetegedés esetén), illetve az egyetem portás, recepciós szolgálatainak megerősítése.


Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • az intézménybe látogatók fogadása, tájékoztatása és megfelelő helyre irányítása a bejáratnál kialakított portásfülkéből/recepciós pultnál,
  • információ nyújtása személyesen és telefonon,
  • vendég belépőkártyák kezelése,
  • dolgozói, tanulói belépőkártyák kezelése, otthon hagyott, elveszett kártyák regisztrálása,
  • kulcsok kezelése,
  • a telefonok kezelése, válaszadás a telefonhívásokra, a kért információ megadása, az üzenetek lejegyezése és továbbítása,
  • a recepcióra telepített számítógép és az azon futó levelezőrendszer (Outlook, Word, Excel) kezelése,
  • objektum zónásított zárása/nyitása,
  • épületbejárás, -ellenőrzés,
  • talált tárgyak kezelése,
  • a létesítmény területére telepített kamerarendszer felügyelete,
  • a létesítmény területére telepített biztonságtechnikai eszközök felügyelete (tűzvédelmi rendszer, nyitás/mozgásérzékelők, épületfelügyeleti rendszer),
  • épület, terület megfigyelése az illetéktelen behatolás, lopás, tűz vagy más veszélyhelyzet időben történő észlelése érdekében,
  • jegyzőkönyvek készítése,
  • kapcsolattartás az üzemeltetéssel, a vagyonvédelmi irányítóvezetővel.


Feltételek:

  • minimum középfokú végzettség (szakközépiskolai vagy gimnáziumi érettségi),
  • minimum 1 év, recepciós, portás munkakörben szerzett releváns tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Word, Excel),
  • Budapest területére érvényes BKK bérlet. (Vármegye bérletet vagy BKK bérletet az Egyetem biztosít a Központi tartalékos portás recepciós munkatársaknak.)


Egyéb kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • csapatmunkára való alkalmasság,
  • határozott, egyúttal udvarias fellépés,
  • tárgyilagos problémamegoldó készség,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.


Előnyt jelent:

  • műszaki diszpécseri tapasztalat (épületfelügyelet, CCTV, tűzvédelmi rendszerek kezelésében való jártasság).


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • az Egyetem saját munkavállalójaként történő foglalkoztatás,
  • készenléti jellegű munkakörben napi 12 órás munkaidő, napi 24 órás beosztható munkaidővel, 24/48 órás szolgálati beosztással,
  • havi bruttó 440.000 forint munkabér (max. 240-264 óra/hó munkaidő)
  • a munkakezdés időpontja: 2024.12.
  • közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50 %-os kedvezményre jogosító utazási utalvány
  • szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint


Alap szolgálati hely

  • 1088 Budapest, Reviczky utca


Munkavégzés helye:

  • KRE Budapesten lévő oktatási intézményeinek, kollégiumainak portái.


Foglalkoztatás jellege:

  • Egy év határozott idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
  • Teljes munkaidő


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a levél tárgyában a „Portás, recepciós” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. (Két felületen hirdettünk. Az Egyetem honlapjának álláshirdető felületén keresztül, vagy fizetett hirdetési felületen keresztül kaptuk meg a jelentkezők önéletrajzait.)

Pályázata benyújtása előtt kérjük olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Tárgyi eszköz könyvelő

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Pénzügyi és Számviteli Osztálya
munkatársat keres

Tárgyi eszköz könyvelő
munkakörbe

 

A Károli Gáspár Református Egyetem egyike a magyarországi református felsőoktatási intézményeknek.
A református értékrend és hagyomány tiszteletén, ápolásán túl az innovatív megújulásra törekszünk.

Az egyetem Gazdasági Igazgatósága – pénzügyi és számviteli osztály működésének támogatására - tárgyi eszköz könyvelőt keres, budapesti munkavégzéssel.


Feladatok, amiben Rád számítunk:

  • Befektetett eszközök (immateriális javak, tárgyi eszközök) számláinak könyvelése;
  • Beszerzett eszközök besorolása, hasznos élettartam, maradványérték meghatározása, az állományba vétel dokumentációjának előkészítése;
  • Eszközök ellátása egyedi azonosítóval;
  • Immateriális javak és tárgyi eszközök nyilvántartásának (mennyiségben és értékben) folyamatos, naprakész vezetése;
  • Értékcsökkenés elszámolása;
  • Befektetett eszközök főkönyvi kartonjainak vezetése;
  • Analitikus és főkönyvi nyilvántartások egyeztetése;
  • Selejtezés dokumentumainak előkészítése;
  • Selejtezett eszközök nyilvántartásból történő kivezetése;
  • Leltári körzetek karbantartása;
  • Leltári körzetek között történő eszközmozgások nyilvántartásba vétele;
  • Leltár előkészítése, elkészítése, nyilvántartása, ellenőrzése, egyeztetése, selejtezési javaslat összeállítása, az esetleges hiány azonnali jelzése a vezetőség felé;
  • Adatszolgáltatás statisztikák, elemzések és beszámolók készítéséhez;
  • Közreműködés a havi, negyedéves és éves zárások elkészítésében;
  • A befektetett eszközöket érintő szabályzatok módosításának előkészítése;


Téged keresünk, ha:

  • Mérlegképes könyvelő végzettséggel rendelkezel;
  • Van legalább 5 éves könyvelői tapasztalatod;
  • Van legalább 3 éves tapasztalatod befektetett eszközökkel kapcsolatos könyvelési feladatokban
  • Széles körű, naprakész számviteli, pénzügyi, adózási ismeretekkel rendelkezel;
  • Magas szinten kezeled az MS Office rendszereket (excel, word; a kiválasztás során felmérésre kerül);
  • Jellemző rád a precizitás, a terhelhetőség, a rendszerezési képesség;
  • Önálló és proaktív vagy, felelősségteljesen látod el a feladataidat;
  • Gyors vagy és magabiztos;
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel;


Előnyt jelent:

  • Ha felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Ha ismered az EOS ügyviteli rendszert;
  • Ha van hasonló területen – felsőoktatásban - szerzett munkatapasztalatod;


Amit nyújtani tudunk Neked:

  • A teljesítményt elismerő, versenyképes jövedelem;
  • A szakmai tudás és a képességek folyamatos bővítésének a lehetősége;
  • Hely, ahová szívesen jársz be dolgozni;
  • Barátságos munkakörnyezet, fiatal, dinamikus csapat;
  • Empatikus, segítőkész munkatársak;
  • Támogató viszonyulás a különböző élethelyzetekhez;
  • Bizonytalan időben is biztos munkahely, kiszámítható jövedelem;
  • Irodai munkaidő: H-CS: 08.00-16.30, P: 08.00-14-00;
  • Próbaidő leteltével a feladatok függvényében otthoni munkavégzés lehetősége (hetente 1 nap), ehhez laptopot biztosítunk;
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén;
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján);
  • Szemüvegvásárlási támogatás;
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint;
  • Képzési lehetőség;


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő;
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


Munkavégzés helye:

  • Budapest, Kálvin tér


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet bruttó fizetési igényed megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „Tárgyi eszköz könyvelő” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Pályázatod benyújtása előtt kérjük, olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalálsz az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataidnak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Pénzügyi ügyintéző

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Pénzügyi és Számviteli Osztálya
munkatársat keres
pénzügyi ügyintéző
munkakörbe.

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Elektronikus banki rendszerek kezelése
  • Átutalások kezdeményezése, lebonyolítása
  • Vevő számlák kiállítása
  • Kiküldetési kérelmek fedezetvizsgálatra történő átadása, bizonylatok elszámolása
  • Bankszámla és bankkártya szerződések létesítésében, módosításában, megszüntetésében aktív közreműködés
  • Vezetői kérésre feljegyzések, pénzügyi kimutatások, adategyeztetések és elemzések készítése
  • Megtakarítások kezelése, nyilvántartása, ajánlatkérés, befektetések szervezése banki kapcsolattartás útján
  • Banki felhatalmazólevelek kezelése
  • Szerződések pénzügyi véleményezése
  • Szerződések iktatása, szerződések nyilvántartásának vezetése, naprakészségének biztosítása
  • Az egyetem aktív szerződésállományának folyamatos felülvizsgálata és aktualizálása
  • Folyamatos kapcsolattartás társosztályokkal, az egyetem egyéb szervezeti egységeivel
  • Igény esetén adatszolgáltatás befizetésekről, visszajelzés határidős kifizetésekről
  • Adatszolgáltatás fizetési előlegekről, napidíjakról a bérszámfejtés felé
  • Folyószámlák egyeztetése
  • A NAV online számlarendszerében lévő szállítói számlák ellenőrzése
  • Részvétel a pénzügyi nyilvántartási rendszer folyamatos fejlesztésében

 

Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Szakirányú (pénzügyi-számviteli) felsőfokú végzettség
  • Széles körű, naprakész pénzügyi, adózási ismeretek
  • Pénzügyi területen szerzett minimum 5 éves tapasztalat
  • Excel magas szintű alkalmazása
  • Jó kommunikációs készség, határozott fellépés
  • Képes a nem sablonszerű, egyedi kihívásokat jelentő feladatoka önállóan, megoldani, az eredményt a vezető felé összeszedetten bemutatni
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés
  • Szereti összefüggéseiben látni egy nagyobb szervezet működését
  • Érdeklődik az egymáshoz kapcsolódó pénzügyi folyamatok hatásai iránt
  • Igyekszik proaktívan dolgozni
  • Szoros határidők mellett is precízen végzi feladatait
  • Segítőkész, mindig a megoldásra törekszik
  • Kollegái számíthatnak rá

 

Előnyt jelent:

  • EOS ügyviteli rendszer ismerete
  • Mérlegképes könyvelői végzettség
  • Felsőoktatásban szerzett munkatapasztalat
  • Középfokú angol nyelvtudás

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • A teljesítményt elismerő, versenyképes jövedelem
  • A szakmai tudás és a képességek folyamatos bővítésének a lehetősége
  • Komplex fejlesztési folyamatokban való aktív közreműködés
  • Támogatás a szakmai és a munkatársi beilleszkedésedben
  • Támogató viszonyulás a különböző élethelyzetekhez
  • Empatikus, segítőkész munkatársak
  • Barátságos munkakörnyezet, melyben a napi kihívásokat humorral fűszerezzük
  • Bizonytalan időkben is biztos munkahely
  • Irodai munkaidő H-CS 08.00-16.30, P 08.00-14-00
  • A feladatok függvényében home office munkavégzés lehetősége (hetente 1 nap)
  • Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás

 

Munkavégzés helye:

  • Budapest, Kálvin tér.

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

 

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét bruttó fizetési igényének megjelölésével a levél tárgyában a „pénzügyi ügyintéző” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

 

Szakirányú továbbképzésekért felelős oktatási referens

A Károli Gáspár Református Egyetem
Állam- és Jogtudományi Kara
munkatársat keres

Szakirányú továbbképzésekért felelős oktatási referens
munkakörbe

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Képzésben részt vevők tájékoztatása, teljes körű adminisztráció elvégzése;
  • Csoportindítás, beiratkoztatásban segítségnyújtás;
  • Órarendkészítés, képzések ütemezése, terembeosztás összeállítása, a képzések jogszabályoknak és belső szabályzatoknak megfelelő dokumentálása, nyilvántartó rendszerekben adminisztrálás, adatszolgáltatás;
  • Vizsga- és záróvizsgaszervezés, a vizsgák jogszabályoknak és belső szabályzatoknak megfelelő dokumentálása, nyilvántartó rendszerekben adminisztrálás, adatszolgáltatás, jogszabályi előírások betartatása;
  • Oktatói elszámolások előkészítése
  • Szerződések előkészítése, nyilvántartások vezetése;
  • Közreműködés a szakképzések akkreditációjának előkészítésében, a marketingtevékenységben, honlapfrissítés, tájékoztatás;
  • Személyes és telefonos ügyfélszolgálati tevékenység ellátása;
  • Szoros együttműködés a társszervezetekkel (PR csoport, tanulmányi osztály, tanszék stb.)
  • Egyéb, a vezető által képzés- és vizsgaszervezéssel kapcsolatosan meghatározott feladatok ellátása.


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Magabiztos Microsoft Office programhasználat;
  • Nyitott, barátságos, megbízható személyiség;
  • Csapatmunkára való hajlam;
  • Precíz, felelősségteljes munkavégzés.


Előnyt jelent:

  • Aktív társalgási szintű angol nyelvhasználat;
  • Felsőoktatásban szerzett munkatapasztalat.


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Teljesítményt elismerő, versenyképes jövedelem
  • Barátságos, családias munkakörnyezet, empatikus, segítőkész munkatársak
  • Támogatás a szakmai és a munkatársi beilleszkedésedben
  • Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás


Munkavégzés helye:

  • 1042 Budapest Viola utca 2-4.


Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
  • Teljes munkaidős, napi 8 órás munkavégzés


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában aoktatási referens” pozíció feltüntetésével 2024.08.20-ig várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. Munkakezdés várható időpontja: 2024.09.01.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

 

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Alkategóriák

Közösségi Média

Közösségi média

Kultúra, közélet

Rádió