Állásajánlatok

Beszerzési referens

A Károli Gáspár Református Egyetem
Kancellári Hivatalának
Közbeszerzési és Beszerzési Osztálya
munkatársat keres
beszerzési referens
munkakörbe.

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Az eljárás során keletkezett papír alapú dokumentumok digitalizálása. Papír és/vagy elektronikus dokumentumok rendszerezése, karbantartása.
  • Beérkezett igények nyilvántartásba történő rögzítése, adatok karbantartása.
  • Beszerzési igénykezelő rendszer használata, adatok rögzítése, dokumentumok feltöltése.
  • Beszerzési eljárás dokumentumainak előkészítése, szükséges információk bekérése, tisztázása.
  • Lehetséges beszállítók, ajánlattevők felkutatása.
  • Árajánlatok bekérése, beérkezett ajánlatok formai megfelelőségének ellenőrzése, szükség esetén hiánypótoltatás.
  • Eljárási határidők figyelése.
  • Megrendelőlapok előkészítése, azok kezelése, adminisztrálása.
  • Kapcsolattartás a társosztályokkal, szervezeti egységekkel, ajánlattevőkkel.
  • Központi e-mail fiókba érkezett levelek rendszerezése, karbantartása.
  • Beszállítói / alvállalkozói minősítések előkészítése, adatok karbantartása.

 

Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Minimum középfokú végzettség.
  • MS Office programcsalád felhasználó szintű használata.
  • Precíz, pontos, részletekre odafigyelő munkavégzés.
  • Igényes fogalmazás, értő írás és olvasási készség.
  • Rendszerszemléletű gondolkodás.
  • Határidők betartása.

 

Előnyt jelent:

  • Hasonló munkakörben szerzett gyakorlat, tapasztalat.
  • Előző munkahelyekről hozott ajánlás.
  • Középfokú nyelvtudás.
  • Felsőfokú végzettség

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Biztos munkahely, hosszú távú munkalehetőség.
  • Fejlődési lehetőség.
  • Támogató munkahelyi légkör.
  • Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén a városhatárig.
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az egyetem hatályos szabályozása szerint.
  • Szemüvegvásárlási támogatás.
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00.

 

Munkavégzés helye:

  • 1093 Budapest, Vámház körút 13.


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidős.
  •  A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.

 

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „beszerzési referens” pozíció feltüntetésével várjuk a hr@kre.hu e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

 

Takarító

A Károli Gáspár Református Egyetem
Beruházási Igazgatóságának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres
takarító
munkakörbe.

 

Az Egyetem saját munkavállalójaként keresünk munkatársat a budapesti létesítmények takarítási feladatainak ellátására.

Feladata lesz az egyetem termeinek, auláinak, irodáinak, konyháinak, mosdóinak, öltözőinek, folyosóinak, lépcsőházainak, kollégiumainak takarítása.

Munkájával felelős lehet az egyetemhez tartozó budapesti épületek tisztaságáért.

 

Foglalkoztatás módja:

  • 4 órás foglalkoztatás: H-P 18.00-22.00

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Épületrész takarítási munkáinak elvégzése: felmosás, bútorok portalanítása, vizes blokk fertőtlenítő tisztítása, ajtók lemosása
  • Nagyobb folyosók, összefüggő felületek padlótisztítása gépi erővel
  • Szociális helyiségek fertőtlenítő takarítása az aktuális ajánlásoknak megfelelően
  • Közös helyiségek ellátása tisztálkodó eszközökkel
  • Szemét összeszedése, ürítése
  • Eseti jelleggel több létesítményben történő takarítás

 

Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • 1-3 év munkatapasztalat takarítás területén
  • Büntetlen előélet
  • Udvarias, határozott fellépés
  • Erkölcsi bizonyítvány

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Munka Törvénykönyve szerinti, határozatlan idejű foglalkoztatás, 3 hónap próbaidővel
  • Bizonytalan időkben is biztos munkahely vagyunk
  • Négy havi munkaidőkeretben történik a foglalkoztatás
  • Túlóra, hétvégi munkavégzés alkalmanként, kiemelt események esetén előfordulhat
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • Változatos feladatok, egyetemi környezet
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az egyetem hatályos szabályozása szerint

 

Munkavégzés helye:

  • 1088 Budapest, Reviczky utca 4.

 

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével levél tárgyában a „takarító” pozíció feltüntetésével várjuk a hr@kre.hu e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

 

Portás, recepciós

A Károli Gáspár Református Egyetem
Beruházási Igazgatóságának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres

Portás, recepciós
munkakörbe

 

Szolgálati hely:

  • 1042 Budapest, Viola u. 2-4. / Viola u. 3-5. oktatási épület, portás recepciós szolgálat.
  • az Egyetem saját alkalmazottjaként történő foglalkoztatás.
  • munkaidő: 1.hét: H-Sz-P vagy 2.hét: K-Cs-Szo (16h) 06:00 - 22:00 óra. Vasárnap szabad.
  • bruttó 350.000 forint havidíj, (max. 240-264 óra/hó munkaidőre vetítve)
  • a munkakezdés időpontja: 2025.március


Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • dolgozók, tanulók, vendégek ki- és beléptetése, regisztrálása,
  • az intézménybe látogatók fogadása, tájékoztatása és megfelelő helyre irányítása a bejáratnál kialakított portásfülkéből/recepciós pultnál,
  • információ nyújtása személyesen és telefonon,
  • kulcsok kezelése,
  • a telefonok kezelése, válaszadás a telefonhívásokra, a kért információ megadása, az üzenetek lejegyezése és továbbítása,
  • a recepcióra telepített számítógép és az azon futó levelezőrendszer (Outlook, Word, Excel) kezelése,
  • objektum zónásított zárása/nyitása,
  • épületbejárás, -ellenőrzés,
  • talált tárgyak kezelése,
  • a létesítmény területére telepített kamerarendszer felügyelete,
  • a létesítmény területére telepített biztonságtechnikai eszközök felügyelete (tűzvédelmi rendszer, nyitás/mozgásérzékelők, épületfelügyeleti rendszer),
  • épület, terület megfigyelése az illetéktelen behatolás, lopás, tűz vagy más veszélyhelyzet időben történő észlelése érdekében,
  • jegyzőkönyvek készítése,
  • kapcsolattartás az üzemeltetéssel, a vagyonvédelmi irányítóvezetővel.


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • minimum középfokú végzettség (szakközépiskolai vagy gimnáziumi érettségi),
  • minimum 1 év, recepciós, portás munkakörben szerzett releváns tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Word, Excel).


Előnyt jelent:

  • több éves portás, recepciós szakmai tapasztalat (épületfelügyelet, CCTV, tűzvédelmi rendszerek kezelésében való jártasság).


Egyéb kompetenciák:

  • csapatmunkára való alkalmasság,
  • határozott, egyúttal udvarias fellépés,
  • tárgyilagos problémamegoldó készség,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az egyetem hatályos szabályozása szerint


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a levél tárgyában a „portás, recepciós” pozíció feltüntetésével várjuk a hr@kre.hu e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Junior Kontroller

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Kontrolling és Neptun Osztálya
munkatársat keres

Junior Kontroller
munkakörbe


Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • A működés terv-tény kimutatásainak az összeállítása és elemzése
  • Havi, negyedéves, éves kontrolling jelentések készítése
  • Fedezetellenőrzési feladatok ellátása
  • Közreműködés az egyetem éves költségvetésének az elkészítésében
  • Közreműködés a támogatások igénylési és elszámolási folyamataiban
  • Ad-hoch adatszolgáltatás és elemzések készítése
  • Közreműködés a kontrolling folyamatok egyetemi szintű fejlesztésében
  • Folyamatos kapcsolattartás az egyetem szervezeti egységeivel
  • Részvétel a kontrolling szabályzatok, utasítások karbantartásában


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Felsőfokú (főiskola, egyetem) gazdasági végzettség
  • 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Az MS Office alkalmazások (Excel, Word) rutinos használata
  • Kíváncsi a számok mögötti jelenségekre, és megérti azokat
  • Önállóan képes szövegesen elemezni, értékelni
  • Keresi az optimális megoldást a problémákra
  • Szoros határidők mellett is precízen végzi a feladatait
  • Felelősséget vállal a munkájáért
  • A kollégái számíthatnak rá
  • Könnyen épít kapcsolatot a munkatársaival


Előnyt jelent:

  • Ismeri az EOS ügyviteli rendszert
  • kontrolling tapasztalat
  • Power BI tapasztalat
  • Gyakorlattal rendelkezik támogatások elszámolásában
  • Dolgozott már a felsőoktatásban


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • A teljesítményt versenyképes jövedelemmel ismerjük el
  • A napi feladatok mellett lehetőséget nyújtunk a működés fejlesztésében való aktív közreműködésre
  • Biztosítjuk az eszközöket a térben és időben rugalmas munkavégzéshez
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Figyelünk az emberi helyzetekre és támogatóan kezeljük őket
  • Bizonytalan időkben is biztos munkahely vagyunk


Munkavégzés helye:

  • Budapest, Kálvin tér.


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „Junior kontroller” pozíció feltüntetésével várjuk a kre.hu  e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Tanulmányi ügyintéző

A Károli Gáspár Református Egyetem
Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kara
munkatársat keres

Tanulmányi ügyintéző
munkakörbe


Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Nemzetközi képzésben résztvevő hallgatók tanulmányaival kapcsolatos szervezési, adminisztratív, igazgatási tevékenység ellátása
  • Oktatókkal való együttműködés
  • Telefonkezelés, üzenetek átvétele és továbbítása
  • Iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, irodaszerek beszerzése
  • Ügyfelek fogadása, tájékoztatása
  • A szervezeti egységhez tartozó nyilvántartások naprakész vezetése
  • Folyamatos kapcsolattartás az Egyetem más szervezeti egységeivel
  • A kari adminisztratív ügyek gyorsabb ellátása érdekében az új munkatárs számára kiutalt feladatok elvégzése


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Felsőfokú, legalább BA szintű végzettség
  • Legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt
  • NEPTUN ETR tanulmányi ügyintézői moduljának ismerete
  • 1-3 éves munkatapasztalat
  • Számítógépes ismeret (word, excel, outlook)
  • Önálló feladat megoldási készség
  • Precizitás
  • Jó rendszerező készség
  • Gyors, kreatív gondolkodás
  • Jó kommunikációs készség
  • Jó szervezőkészség


Előnyt jelent:

  • Felsőoktatásban szerzett adminisztratív tapasztalat
  • További idegen nyelv társalgási szintű ismerete


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Teljesítménnyel arányos, versenyképes jövedelem
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás


Munkavégzés helye:

  • 1088 Budapest, Reviczky u. 4.


Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
  • Teljes munkaidős, napi 8 órás munkavégzés


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „tanulmányi ügyintéző” pozíció feltüntetésével várjuk a hr@kre.hu e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Villanyszerelő karbantartó

A Károli Gáspár Református Egyetem
Beruházási Igazgatóságának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres

villanyszerelő karbantartó
munkakörbe

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • A munkakörhöz tartozó épületek rendeltetésszerű működésének biztosítása, felügyelete és a karbantartási feladatok elvégzése
  • A villamos hálózatok és vezérlések üzemelés közbeni folyamatos ellenőrzése, szükséges beavatkozások elvégzése, az események dokumentálása
  • Gépek/berendezések állapotának napi ellenőrzése és a karbantartási feladatok és javítások elvégzése és az események dokumentálása
  • A tervezett és szerződött karbantartási, felülvizsgálati munkák helyi koordinációja
  • Ingatlan(ok) rendszeres bejárása során feltárt hibák dokumentálása
  • Ingatlan(ok) közüzemi fogyasztásainak nyomonkövetése, adatszolgáltatás
  • Az ingatlan tűz-, és munkavédelmi szabályzatának betartása, betartatása
  • Havaria esetén a szükséges intézkedések megtétele
  • Az üzemeltetéshez szükséges beszerzések lebonyolítása
  • Az ingatlanhoz tartozó zöld és közterületek gondozása, tisztántartása
  • Kulcsok folyamatos ellenőrzése (címkézése), zárszerelés, kulcsmásolás
  • A kéziszerszámok rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban tartása.


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Középfokú végzettség
  • Villanyszerelő szakképzettség
  • Minimum 3 éves villanyszerelői és karbantartói tapasztalat
  • Számítógépes ismeret
  • B kategóriás vezetői engedély


Előnyt jelent:

  • 5000 nm-nél nagyobb irodaházak, oktatási létesítmények (egyetem, szakkollégiumok) üzemeltetésében szerzett gyakorlat
  • Modern épületgépészeti berendezések, valamint épületfelügyeleti rendszerek ismerete
  • Egyéb szakterületeken szerzett tapasztalatok (lakatosi, asztalos, ipari stb. tevékenységek)
  • Villamos biztonsági felülvizsgáló végzettség


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Az Egyetem saját munkavállalójaként történő foglalkoztatás
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az egyetem hatályos szabályozása szerint
  • Munkaidő: H–CS.: 8.00 – 16.30, P.: 08.00 – 14.00
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető


Munkavégzés helye:

  • Károli Gáspár Református Egyetem újpesti telephelyei


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével levél tárgyában a „villanyszerelő karbantartó” pozíció feltüntetésével várjuk a hr@kre.hu e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Rendszergazda

A Károli Gáspár Református Egyetem
IT és Adatvagyongazdálkodási Osztálya
munkatársat keres

Rendszergazda
munkakörbe

 

Szeretnél egy összetartó IT csapat tagja lenni? Fontos számodra a folyamatos fejlődés és nem rettensz vissza a kihívásoktól sem? Akkor jelentkezz hozzánk!

Ezek lesznek a főbb feladataid:

  • Az Egyetem infrastruktúrájának támogatása (notebook, PC, telefon, tablet) konfigurálása, kezelése és az eszközmozgások pontos dokumentálása,
  • Irodai és távoli felhasználók IT támogatása,
  • Informatikai/oktatástechnikai segítségnyújtás a felhasználóknak,
  • Informatikai/oktatástechnikai eszközök karbantartása, javíttatása,
  • Beérkezett hibajegyek felvétele és kezelése.
  • Egyetem által használt szoftverek nyomon követése és telepítése.
  • Nyomtató tonerek cseréje.
  • Telephelyen felmerülő igények ellátása,
  • Windows alapú szerverszolgáltatások napi üzemeltetése és karbantartása (AD, Fájlszerver,)
  • Microsoft M365 szolgáltatások rendszergazdai kezelése. (Exchange Online, Teams, SharePoint online, Felügyeleti központ)
  • Rendszermentések ellenőrzése, visszatöltési feladatok ellátása,
  • Informatikai hálózat üzemeltetés. Switch, AccessPoint, konfigurálás. Hálózatok monitorozása, hibák elhárítása,
  • Telephely éves fejlesztési javaslatának elkészítése. Aktív együttműködés az éves költségterv elkészítésben.
  • Informatikai eszközök leltárazásában részvétel.
  • Kapcsolattartás az Egyetemmel szerződésben álló partnerekkel.


A feladat ellátásához szükséges készségek:

  • Windows kliensek rendszergazdai szintű ismerete és felhasználó support tapasztalat,
  • Microsoft Windows Szerver és MS Active Directory szolgáltatások rendszergazdai szintű ismerete,
  • Microsoft 365 rendszergazdai szintű ismerete,
  • Microsoft Hyper-V ismerete,
  • TCP/IP hálózati ismeretek,
  • Nyomtatók napi üzemeltetésében szerzett jártasság,
  • Rendszer szemlélet, megbízhatóság,
  • Önállóság, jó problémamegoldó képesség,
  • Kiváló kommunikációs készség,
  • Pontosság és precizitás.


Elvárásaink:

  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
  • Legalább felsőfokú OKJ végzettség,
  • 3-5 év szakmai tapasztalat,


Előnyt jelent:

  • PowerShell script nyelvismeret,
  • SharePoint online ismerete,
  • Linux szerver üzemeltetésben szerzett tapasztatalt,
  • Audio-vizuális eszközök kezelésében szerzett tapasztalat,
  • Főiskolai végzettség,
  • Angol társalgási szint szóban és írásban,


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Home Office lehetőség,
  • Kellemes munkahelyi légkör,
  • Sokoldalú munkakör,
  • Elérhető online oktató videók,
  • Továbbképzési lehetőség,
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)


Munkavégzés helye:

  • 1092 Budapest, Ráday u. 28.


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat bruttó fizetési igényed megjelölésével, valamint levél tárgyában a „Rendszergazda” pozíció feltüntetésével várjuk a hr@kre.hu e-mail címre.

A pályázat benyújtása előtt kérjük olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet az alábbi linken találsz meg: 
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataid a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Alkategóriák