Állásajánlatok

Központi tartalék (portás-recepciós)

A Károli Gáspár Református Egyetem
Kancellári Hivatal
Beruházási Igazgatóságának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres

Központi tartalék (portás-recepciós)
(munkaidő: 24/48 órás szolgálati beosztás)
munkakörbe


Alap szolgálati hely:
A budapesti Palotanegyed frissen felújított, rendkívül különleges épületegyüttese a Reviczky utcában található Károlyi-Csekonics Palota, illetve Bölcsészettudományi Kar porta épülete.

Alap feladatok:
A Károli Gáspár Református Egyetem budapesti objektumaiban szolgálatot teljesítő portás recepciós kollégák helyettesítése (pl. szabadság, megbetegedés esetén), illetve az egyetem portás, recepciós szolgálatainak megerősítése.

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • az intézménybe látogatók fogadása, tájékoztatása és megfelelő helyre irányítása a bejáratnál kialakított portásfülkéből/recepciós pultnál,
  • információ nyújtása személyesen és telefonon,
  • vendég belépőkártyák kezelése,
  • dolgozói, tanulói belépőkártyák kezelése, otthon hagyott, elveszett kártyák regisztrálása,
  • kulcsok kezelése,
  • a telefonok kezelése, válaszadás a telefonhívásokra, a kért információ megadása, az üzenetek lejegyezése és továbbítása,
  • a recepcióra telepített számítógép és az azon futó levelezőrendszer (Outlook, Word, Excel) kezelése,
  • objektum zónásított zárása/nyitása,
  • épületbejárás, -ellenőrzés,
  • talált tárgyak kezelése,
  • a létesítmény területére telepített kamerarendszer felügyelete,
  • a létesítmény területére telepített biztonságtechnikai eszközök felügyelete (tűzvédelmi rendszer, nyitás/mozgásérzékelők, épületfelügyeleti rendszer),
  • épület, terület megfigyelése az illetéktelen behatolás, lopás, tűz vagy más veszélyhelyzet időben történő észlelése érdekében,
  • jegyzőkönyvek készítése,
  • kapcsolattartás az üzemeltetéssel, a vagyonvédelmi irányítóvezetővel.


Feltételek:

  • minimum középfokú végzettség (szakközépiskolai vagy gimnáziumi érettségi),
  • minimum 1 év, portás-recepciós munkakörben szerzett releváns tapasztalat,
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Word, Excel),
  • Budapest területére érvényes BKK bérlet. (Vármegye bérletet vagy BKK bérletet az Egyetem biztosít a Központi tartalékos portás recepciós munkatársaknak.)


Egyéb kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • csapatmunkára való alkalmasság,
  • határozott, egyúttal udvarias fellépés,
  • tárgyilagos problémamegoldó készség,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.


Előnyt jelent:

  • műszaki diszpécseri tapasztalat (épületfelügyelet, CCTV, tűzvédelmi rendszerek kezelésében való jártasság).


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • az Egyetem saját munkavállalójaként történő foglalkoztatás,
  • készenléti jellegű munkakörben napi 12 órás munkaidő, napi 24 órás beosztható munkaidővel, 24/48 órás szolgálati beosztással,
  • havi bruttó 440.000 Ft munkabér (max. 240-264 óra/hó munkaidő)
  • a munkakezdés időpontja: 2026.01.01.
  • közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50 %-os kedvezményre jogosító utazási utalvány
  • szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint


Alap szolgálati hely

  • 1088 Budapest, Reviczky utca


Munkavégzés helye:

  • KRE Budapesten lévő oktatási intézményeinek, kollégiumainak portái.


Foglalkoztatás jellege:

  • Egy év határozott idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
  • Teljes munkaidő


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével, a levél tárgyában a „Központi tartalék (portás-recepciós)” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken: 
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

Junior Kontroller

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Kontrolling és Neptun Osztálya
munkatársat keres

Junior Kontroller
munkakörbe

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Közreműködés az egyetem éves személyi jellegű költségvetésének elkészítésében
  • Fedezetellenőrzési feladatok ellátása
  • Havi, negyedéves, éves kontrolling jelentések készítése
  • A személyi jellegű ráfordítások és kapcsolódó naturália adatok terv-tény kimutatásainak összeállítása és elemzése, dashboard készítés
  • Ad-hoch adatszolgáltatás és elemzések készítése
  • Közreműködés a HR kontrolling folyamatok egyetemi szintű fejlesztésében
  • Folyamatos kapcsolattartás az egyetem szervezeti egységeivel


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Felsőfokú (főiskola, egyetem) gazdasági végzettség
  • 1-3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Az MS Office alkalmazások (Excel, Word) rutinos használata
  • Kíváncsi a számok mögötti jelenségekre, és megérti azokat
  • Keresi az optimális megoldást a problémákra
  • Szoros határidők mellett is precízen végzi a feladatait
  • Felelősséget vállal a munkájáért
  • A kollégái számíthatnak rá
  • Könnyen épít kapcsolatot a munkatársaival


Előnyt jelentenek, de nem kizáró okok:

  • HR kontrolling tapasztalat
  • Ismeri az EOS ügyviteli rendszert
  • Power BI tapasztalat
  • Dolgozott már a felsőoktatásban


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • A teljesítményt versenyképes jövedelemmel ismerjük el
  • A napi feladatok mellett lehetőséget nyújtunk a működés fejlesztésében való aktív közreműködésre
  • Biztosítjuk az eszközöket a térben és időben rugalmas munkavégzéshez
  • Figyelünk az emberi helyzetekre és támogatóan kezeljük őket
  • Bizonytalan időkben is biztos munkahely vagyunk
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Próbaidőt követően heti egy nap home office
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 12 alkalmas 50 %-os utazási kedvezmény
  • Szemüvegvásárlási támogatás


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


Munkavégzés helye:
Budapest, Kálvin tér


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „junior kontroller” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken: 
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf


Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

Rendszergazda

A Károli Gáspár Református Egyetem
IT és Adatvagyongazdálkodási Osztálya
munkatársat keres
Rendszergazda
munkakörbe.

 

Szeretnél egy összetartó IT csapat tagja lenni? Fontos számodra a folyamatos fejlődés és nem rettensz vissza a kihívásoktól sem? Akkor jelentkezz hozzánk! 

Ezek lesznek a főbb feladataid:

  • Az Egyetem infrastruktúrájának támogatása (notebook, PC, telefon, tablet) konfigurálása, kezelése és az eszközmozgások pontos dokumentálása,
  • Irodai és távoli felhasználók IT támogatása,
  • Informatikai/oktatástechnikai segítségnyújtás a felhasználóknak,
  • Informatikai/oktatástechnikai eszközök karbantartása, javíttatása,
  • Beérkezett hibajegyek felvétele és kezelése.
  • Egyetem által használt szoftverek nyomon követése és telepítése.
  • Nyomtató tonerek cseréje.
  • Telephelyen felmerülő igények ellátása,
  • Windows alapú szerverszolgáltatások napi üzemeltetése és karbantartása (AD, Fájlszerver,)
  • Microsoft M365 szolgáltatások rendszergazdai kezelése. (Exchange Online, Teams, SharePoint online, Felügyeleti központ)
  • Rendszermentések ellenőrzése, visszatöltési feladatok ellátása,
  • Informatikai hálózat üzemeltetés. Switch, AccessPoint, konfigurálás. Hálózatok monitorozása, hibák elhárítása,
  • Telephely éves fejlesztési javaslatának elkészítése. Aktív együttműködés az éves költségterv elkészítésben.
  • Informatikai eszközök leltárazásában részvétel.
  • Kapcsolattartás az Egyetemmel szerződésben álló partnerekkel.

 

A feladat ellátásához szükséges készségek:

  • Windows kliensek rendszergazdai szintű ismerete és felhasználó support tapasztalat,
  • Microsoft Windows Szerver és MS Active Directory szolgáltatások rendszergazdai szintű ismerete,
  • Microsoft 365 rendszergazdai szintű ismerete,
  • Microsoft Hyper-V ismerete,
  • TCP/IP hálózati ismeretek,
  • Nyomtatók napi üzemeltetésében szerzett jártasság,
  • Rendszer szemlélet, megbízhatóság,
  • Önállóság, jó problémamegoldó képesség,
  • Kiváló kommunikációs készség,
  • Pontosság és precizitás.

 

Elvárásaink:

  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
  • Legalább felsőfokú OKJ végzettség,
  • 3-5 év szakmai tapasztalat,

 

Előnyt jelent:

  • PowerShell script nyelvismeret,
  • SharePoint online ismerete,
  • Linux szerver üzemeltetésben szerzett tapasztatalt,
  • Audio-vizuális eszközök kezelésében szerzett tapasztalat,
  • Főiskolai végzettség,
  • Angol társalgási szint szóban és írásban,

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Home Office lehetőség,
  • Kellemes munkahelyi légkör,
  • Sokoldalú munkakör,
  • Elérhető online oktató videók,
  • Továbbképzési lehetőség,
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)

 

Munkavégzés helye: 1131Budapest, Reitter Ferenc u. 132.

 

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével, a levél tárgyában a „Rendszergazda” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

A pályázat benyújtása előtt kérjük olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet az alábbi linken találsz meg. 

Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataid a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

 

IT asszisztens

A Károli Gáspár Református Egyetem
Informatikai Osztálya
munkatársat keres
IT asszisztens
munkakörbe

 

Szeretnél egy összetartó IT csapat tagja lenni? Fontos számodra a folyamatos fejlődés és nem rettensz vissza a kihívásoktól sem? Akkor jelentkezz hozzánk!

Ezek lesznek a főbb feladataid:

  • az Informatikai Osztály mindennapi adminisztratív és szervezési feladatainak támogatása,
  • az informatikai beszerzésekhez kapcsolódó adminisztratív ügyintézés és dokumentáció,
  • a mobiltelefon-flotta kezelésében való részvétel (nyilvántartás, előfizetések, eszközök adminisztrációja),
  • készletgazdálkodási feladatok adminisztratív támogatása,
  • kapcsolattartás a nyomtatóflotta szolgáltatóval, valamint a karbantartások és számlázások nyomon követése,
  • kimutatások, nyilvántartások és jelentések készítése az Informatikai Osztály részére,
  • kapcsolattartás a szervezeti egységek munkatársaival, valamint külső partnerekkel,
  • számlák és szerződések rendszerezése és nyilvántartása,
  • informatikai osztályvezető feladatainak segítése,
  • kimutatások és előterjesztések készítése,
  • események szervezése, kérdőívek elkésztése és kiküldése,
  • egyéb ügyintézés és adminisztráció.

 

A feladat ellátásához szükséges készségek:

  • kiváló kommunikációs készség
  • kiváló szervezőkészség
  • pontosság és precizitás
  • önálló munkavégzés
  • probléma megoldó képesség
  • eredményorientált hozzáállás
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) emelt szintű ismerete
  • MS Outlook ismerete
  • több feladat követése és menedzselése egyidejűleg

 

Elvárásaink:

  • Hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat,
  • Legalább felsőfokú OKJ végzettség,
  • 1-2 év IT adminisztráció területén szerzett tapasztalat

 

Előny:

  • informatikai vagy gazdasági területen szerzett tapasztalat,
  • mobilflotta vagy eszköznyilvántartás kezelésében való jártasság,
  • közbeszerzési, beszerzési folyamatok alapvető ismerete,
  • főiskolai végzettség,
  • angol társalgási szint szóban és írásban,

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Home Office lehetőség,
  • Kellemes munkahelyi légkör,
  • Sokoldalú munkakör,
  • Elérhető online oktató videók,
  • Továbbképzési lehetőség,
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • Szemüvegvásárlási támogatás
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)

 

Munkavégzés helye: 1091 Budapest, Kálvin tér 7/A.

 

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével, a levél tárgyában a „IT asszisztens” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

A pályázat benyújtása előtt kérjük olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet az alábbi linken találsz meg.

Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataid a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

 

Karrieriroda ügyintéző

A Károli Gáspár Református Egyetem
Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kara
munkatársat keres
Karrieriroda ügyintéző
munkakörbe

 

Szenvedélyed a hallgatók támogatása? Szeretnél egy olyan munkahelyen dolgozni, ahol a kreativitás, az önállóság és a segítő szándék valóban érték? 

A KRE BTK Karrieriroda olyan kreatív, megbízható és elhivatott munkatársat keres, aki szívvel-lélekkel támogatja a bölcsészhallgatók és friss diplomások útkeresését, karrierépítését, és aktívan hozzájárul ahhoz, hogy a pályakezdők magabiztosan lépjenek ki az egyetemi közegből a szakmai világba. Hiszünk abban, hogy a megfelelő iránymutatás és személyre szabott támogatás kulcsfontosságú a fiatalok sikeres elhelyezkedéséhez – különösen a mai gyorsan változó munkaerőpiacon. Munkád során nemcsak információt adsz át, hanem inspirálsz, motiválsz és segítesz abban, hogy a hallgatók felismerjék saját erősségeiket és megfogalmazzák a céljaikat.

Ha szívesen dolgoznál támogató környezetben, ahol az önálló kezdeményezéseknek is helye van, akkor várjuk a jelentkezésedet!

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • heti karrierhírlevél összeállítása, rövid cikkek írása;
  • social media posztok készítése (szöveg és grafika);
  • alumni hírlevél összeállítása;
  • kiadványkészítés;
  • ösztöndíjpályázatok pontozása, szerződéskötés lebonyolítása;
  • kapcsolattartás külső partnerekkel és öregdiákokkal;
  • tréningek és előadások, találkozók szervezése;
  • a karrieriroda önkénteseinek koordinálása, munkájuk ellenőrzése;
  • hallgatói kérdések megválaszolása és egyéb adminisztratív feladatok.

 

Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • NEPTUN ETR kérvénykezelő moduljának ismerete;
  • Az MS Office alkalmazások (Excel, Word) rutinos használata;
  • precizitás, megbízhatóság, önálló feladatvégzésre való képesség;
  • kiváló íráskészség és helyesírás;
  • jó kommunikációs készség;
  • tanulási hajlandóság;
  • kreativitás;
  • magabiztos társalgási szintű angol nyelvtudás szóban és írásban;
  • érdeklődés a karrierépítés, munkaerőpiac, önfejlesztés, mentális egészség iránt.

 

Előnyt jelent:

  • Canva program ismerete, social media posztok készítésében szerzett tapasztalat;
  • segítő területen szerzett végzettség (pl. pszichológia, mentálhigiénés szakember) vagy tapasztalat;
  • tréneri/csoportvezetői tapasztalat.

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Munka Törvénykönyve szerinti, teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatás, 3 hónap próbaidővel.
  • Szakmai tudás és képességek folyamatos bővítésének a lehetősége
  • Heti 1 nap Home Office
  • Támogatás a szakmai és munkatársi beilleszkedésben
  • Lehetőség Önálló ötletek megvalósítására
  • Munkaidő H– Cs 08.00 – 16.30, P 08.00 – 14.00
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás

 

Feltételek:

  • Büntetlen előélet
  • Cselekvőképesség


A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • Részletes szakmai magyar nyelvű önéletrajz bérigény megjelölésével
  • Végzettséget igazoló okiratok másolata
  • Nyelvtudást igazoló okirat
  • Sikeres pályázat esetén, amennyiben felvételt nyert, 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány

 

Munkavégzés helye:

  • 1091 Budapest Kálvintér 9.

 

Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát bruttó fizetési igényének megjelölésével, a levél tárgyában a „Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Karrier ügyintéző” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken.

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

 

Senior mérlegképes könyvelő

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Pénzügyi és Számviteli Osztálya
munkatársat keres

Senior mérlegképes könyvelő
munkakörbe

 

A Károli Gáspár Református Egyetem egyike a magyarországi református felsőoktatási intézményeknek.
A református értékrend és hagyomány tiszteletén, ápolásán túl az innovatív megújulásra törekszünk.

Az egyetem Gazdasági Igazgatósága – pénzügyi és számviteli osztály működésének támogatására – senior mérlegképes könyvelőt keres, budapesti munkavégzéssel.

Feladatok, amiben Rád számítunk:

  • Könyvelési feladatok ellátása:
    • Befektetett eszközök (immateriális javak, tárgyi eszközök) számláinak, egyéb gazdasági eseményeinek könyvelése;
    • Vevői és szállítói számlák alaki és tartalmi ellenőrzése, könyvelése;
    • Bank- és pénztárkönyvelés;
    • Időbeli elhatárolások kimutatása, nyilvántartása, könyvelése;
    • Egyéb vegyes könyvelések és azokat alátámasztó analitikus nyilvántartások vezetése;
  • Adóbevallásokkal kapcsolatos feladatok:
    • Az adók, járulékok, egyéb kötelezettségek könyvelése;
    • Adóbevallások elkészítéséhez szükséges nyilvántartások vezetése, ellenőrzése, bevallások tartalmának ellenőrzése, határidőre történő előkészítése, az adófizetési kötelezettség teljesítésének ellenőrzése,
    • Adóbevallások előkészítése
  • Bérfeladás könyvelése, analitikus nyilvántartások és főkönyv egyeztetése,
  • Követelések – kötelezettségek nyilvántartásának vezetése, egyeztetése;
  • Részvétel a havi, negyedéves és éves zárási munkálatokban;
  • Közreműködés a beszámolók készítésében;
  • Pályázatok, támogatások számviteli elszámolásának ellenőrzése, pályázati elszámolásokkal történő egyeztetése,
  • Gazdasági, pénzügyi-, számviteli folyamatok koordinálásában való részvétel.


Téged keresünk, ha:

  • Felsőfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel;
  • Szerepelsz a regisztrált mérlegképes könyvelői nyilvántartásban;
  • Van legalább 5 éves könyvelői tapasztalatod;
  • Adótanácsadói végzettséggel rendelkezel;
  • Széles körű, naprakész számviteli, pénzügyi, adózási ismeretekkel rendelkezel;
  • Magas szinten kezeled az MS Office rendszereket (excel, word);
  • Jellemző rád a precizitás, a terhelhetőség, a rendszerezési képesség;
  • Önálló és proaktív vagy, felelősségteljesen látod el a feladataidat;
  • Gyors vagy és magabiztos;
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel;


Előnyt jelent:

  • Adótanácsadói munkatapasztalat
  • Ha ismered az EOS ügyviteli rendszert;
  • Ha van hasonló területen – felsőoktatásban - szerzett munkatapasztalatod;


Amit nyújtani tudunk Neked:

  • A teljesítményt elismerő, versenyképes jövedelem;
  • A szakmai tudás és a képességek folyamatos bővítésének a lehetősége;
  • Hely, ahová szívesen jársz be dolgozni;
  • Barátságos munkakörnyezet, fiatal, dinamikus csapat;
  • Empatikus, segítőkész munkatársak;
  • Támogató viszonyulás a különböző élethelyzetekhez;
  • Bizonytalan időben is biztos munkahely, kiszámítható jövedelem;
  • Irodai munkaidő: H-CS: 08.00-16.30, P: 08.00-14-00;
  • Próbaidő leteltével a feladatok függvényében otthoni munkavégzés lehetősége (hetente 1 nap), ehhez laptopot biztosítunk;
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén;
  • 50%-os belföldi vasúti utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján);
  • Szemüvegvásárlási támogatás;
  • Cafetéria juttatás az Egyetem szabályozása szerint;
  • Képzési lehetőség.


Munkavégzés helye:

  • 1091 Budapest, Kálvin tér 7.


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet bruttó fizetési igényed megjelölésével, valamint levél tárgyában a „Senior mérlegképes könyvelő” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.
Pályázatod benyújtása előtt kérjük, olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalálsz az alábbi linken: 
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf

Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataidnak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.
A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

 

Tárgyi eszköz könyvelő

A Károli Gáspár Református Egyetem
Gazdasági Igazgatóságának
Pénzügyi és Számviteli Osztálya

munkatársat keres
Tárgyi eszköz könyvelő
munkakörbe

 

A Károli Gáspár Református Egyetem egyike a magyarországi református felsőoktatási intézményeknek.
A református értékrend és hagyomány tiszteletén, ápolásán túl az innovatív megújulásra törekszünk.

Az egyetem Gazdasági Igazgatósága – pénzügyi és számviteli osztály működésének támogatására - tárgyi eszköz könyvelőt keres, budapesti munkavégzéssel.


Feladatok, amiben Rád számítunk:

  • Befektetett eszközök (immateriális javak, tárgyi eszközök) számláinak könyvelése;
  • Beszerzett eszközök besorolása, hasznos élettartam, maradványérték meghatározása, az állományba vétel dokumentációjának előkészítése;
  • Eszközök ellátása egyedi azonosítóval;
  • Immateriális javak és tárgyi eszközök nyilvántartásának (mennyiségben és értékben) folyamatos, naprakész vezetése;
  • Értékcsökkenés elszámolása;
  • Befektetett eszközök főkönyvi kartonjainak vezetése;
  • Analitikus és főkönyvi nyilvántartások egyeztetése;
  • Selejtezés dokumentumainak előkészítése;
  • Selejtezett eszközök nyilvántartásból történő kivezetése;
  • Leltári körzetek karbantartása;
  • Leltári körzetek között történő eszközmozgások nyilvántartásba vétele;
  • Leltár előkészítése, elkészítése, nyilvántartása, ellenőrzése, egyeztetése, selejtezési javaslat összeállítása, az esetleges hiány azonnali jelzése a vezetőség felé;
  • Adatszolgáltatás statisztikák, elemzések és beszámolók készítéséhez;
  • Közreműködés a havi, negyedéves és éves zárások elkészítésében;
  • A befektetett eszközöket érintő szabályzatok módosításának előkészítése;


Téged keresünk, ha:

  • Mérlegképes könyvelő végzettséggel rendelkezel;
  • Van legalább 5 éves könyvelői tapasztalatod;
  • Van legalább 3 éves tapasztalatod befektetett eszközökkel kapcsolatos könyvelési feladatokban
  • Széles körű, naprakész számviteli, pénzügyi, adózási ismeretekkel rendelkezel;
  • Magas szinten kezeled az MS Office rendszereket (excel, word; a kiválasztás során felmérésre kerül);
  • Jellemző rád a precizitás, a terhelhetőség, a rendszerezési képesség;
  • Önálló és proaktív vagy, felelősségteljesen látod el a feladataidat;
  • Gyors vagy és magabiztos;
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó képességgel rendelkezel;


Előnyt jelent:

  • Ha felsőfokú végzettséggel rendelkezel;
  • Ha ismered az EOS ügyviteli rendszert;
  • Ha van hasonló területen – felsőoktatásban - szerzett munkatapasztalatod;


Amit nyújtani tudunk Neked:

  • A szakmai tudás és a képességek folyamatos bővítésének a lehetősége;
  • Hely, ahová szívesen jársz be dolgozni;
  • Barátságos munkakörnyezet, fiatal, dinamikus csapat;
  • Empatikus, segítőkész munkatársak;
  • Támogató viszonyulás a különböző élethelyzetekhez;
  • Bizonytalan időben is biztos munkahely, kiszámítható jövedelem;
  • Irodai munkaidő: H-CS: 08.00-16.30, P: 08.00-14-00;
  • Próbaidő leteltével a feladatok függvényében otthoni munkavégzés lehetősége (hetente 1 nap), ehhez laptopot biztosítunk;
  • Közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén;
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján);
  • Szemüvegvásárlási támogatás;
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint;
  • Képzési lehetőség;


Foglalkoztatás jellege:

  • Teljes munkaidő;
  • A munkakör a pályázat elbírálását követően azonnal betölthető.


Munkavégzés helye:

  • Budapest, Kálvin tér


Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzodat és motivációs leveledet bruttó fizetési igényed megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „Tárgyi eszköz könyvelő” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre.

Pályázatod benyújtása előtt kérjük, olvasd át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalálsz az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2024/08/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja_v_1_3.pdf

Tájékoztatunk, hogy amennyiben pályázatot nyújtasz be, úgy hozzájárulásodat adod a pályázatban foglalt személyes adataidnak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.

 

 

Alkategóriák