Doktori iskola adminisztrátor

A Károli Gáspár Református Egyetem
Állam- és Jogtudományi Kara
munkatársat keres

Doktori iskola adminisztrátor
munkakörbe

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • A Doktori iskola képzési programjával kapcsolatos ügyintézés
  • Az angol nyelvű képzés menedzselése, kapcsolattartás, mentor-tevékenység a külföldi hallgatók irányába
  • Fokozatszerzési eljárásokkal kapcsolatos ügyek intézése
  • Egyetemi Doktori Habilitációs Tanáccsal és Nemzetközi Osztállyal való kapcsolattartás, ügyintézés
  • Iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
  • Kapcsolattartás a Doktori Iskola vezetőjével, a Kar vezetésével és munkatársaival és az Egyetem belső szervezeti egységeivel 


Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Legalább középfokú iskolai végzettség (szakközépiskola, gimnázium)
  • Minimum öt éves adminisztratív munkatapasztalat
  • Magabiztos számítógépes (word, excel, outlook) rendszer használat
  • Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban
  • Önálló feladat megoldási készség
  • Precíz rendszerező és szervező készség, megbízhatóság 


Előnyt jelent:

  • Doktori Iskola asszisztenseként szerzett tapasztalat
  • Tanulmányi Osztályon szerzett tapasztalat
  • NEPTUN-program ismerete
  • Poszeidon elektronikus iktatási rendszer ismerete


Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Teljesítményt elismerő, versenyképes jövedelem
  • Barátságos, családias munkakörnyezet, empatikus, segítőkész munkatársak
  • Támogatás a szakmai és a munkatársi beilleszkedésedben
  • Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
  • Szemüvegvásárlási támogatás


Munkavégzés helye:

  • 1042 Budapest Viola utca 2-4.


Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
  • Teljes munkaidős, napi 8 órás munkavégzés


Jelentkezés módja:

Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában adoktori iskola adminisztrátorpozíció feltüntetésével 2024.08.20-ig várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. Munkakezdés várható időpontja: 2024.09.01.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

 

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.