Károli Gáspár Református Egyetem
Felvételi kampány 2019/2020.
Összefoglaló

1. Print hirdetések:

HVG Diploma 2019 különszám – féloldalas hirdetés

Reformátusok Lapja – egész oldalas hirdetések

2. Közterületi hirdetési felületek:

Járműreklám

Combino villamos 2019. január 1-január 31. között

Metróplakátok

50 db plakát, két különböző formátumban az M2 és M3 metróvonalak legforgalmasabb állomásain (a mozgólépcső mellett és a peronokon is) 2018. december 16-2019. február 15. között

 

Balusztrád plakátok

Metró mozgólépcső-korlátok között található ragasztott hirdetés, 6 forgalmas metró-állomáson: Széll Kálmán téren, Astorián, Blaha Lujza téren, Deák téren, Nyugati-pályaudvarnál, Kálvin téren.

Citylight plakátok

Budapesten és 5 vidéki nagyvárosban (Győr, Miskolc, Debrecen, Szeged, Pécs), a célcsoport számára leginkább látható helyszíneken, összesen 59 db. Időszak: 2019. december 16-2019. február 15. között.

 

3. Online hirdetések:

Felvi

www.felvi.hu oldalon fejléc banner: az oldal legláthatóbb felületén elhelyezett kattintás alapú hirdetés 2018. december 1 – február 15. között (összesen kb. 2.300 továbbkattintás a „landing page”-re, azaz a felvételi oldalunkra)

Eduline

www.eduline.hu mobil verzióján statikus hirdetés – 33 ezer megjelenés kifuttatása az Educatio Kiállítást megelőzően

Facebook és Instagram hirdetések

2018. december 6 – 2019. február 17. között párhuzamosan 5 hirdetés (központi, ÁJK, BTK, HTK, TFK), melyek kizárólag az általunk beállított, 17 és 30 év közötti célcsoport számára jelentek meg. A Facebook és Instagram kampánnyal a felvételi kampány időszakában összesen az 5 különböző hirdetéssel több, mint 2.000.000 személyt értünk el.
8.715 személy (komoly érdeklődő) kattintott tovább részletesebb információkért.  

4. Oktatási kiállítások:

Educatio Oktatási Szakkiállítás

A kiállításon (2019. január 10-12.) összesen több mint 53.000 látogató fordult meg. A kiállításon a KRE az előző évek standméretét megnövelve, immár egy 54 nm-es standdal jelent meg.  A három nap alatt a Károli standnál a több ezer érdeklődő közül 977 személy regisztrált, kari érdeklődés szerint az alábbi eloszlásban:

ÁJK 182 18,63%
BTK 363 37,15%
HTK 28 2,87%
TFK 293 29,99%
általános érdeklődő 111 11,36%
összesen 977 100%

 

A beérkezett regisztrációk alapján a diákok az alábbi forrásokból szereztek tudomást egyetemünkről:

1. Educatio kiállítás

2. Ismerősök

3. Internet

4. Hirdetések

5. Iskola

6. Család

7. Rendezvények, előadások

Egyéb vidéki oktatási szakkiállításokon való részvétel: Tolna Megyei pályaválasztási nap – Szekszárd, Kiskunhalasi városi pályaválasztási nap

 

5. Iskolalátogatások:

2018. október 16-án Egyetemünk valamennyi oktatójának kiküldtünk egy felkérő levelet. A kampány során a PR és Marketing Csoportnál összesen 39 személy jelentkezett (ebből 8 fő BTK-s hallgató), hogy egy vagy több iskolába/pályaválasztási kiállításra ellátogatnának és népszerűsítenék Egyetemünket.

Oktatói és hallgatói bejelentkezések kari bontásban
ÁJK 12
BTK 20
HTK 2
TFK 5
Összes bejelentkezett oktató és hallgató: 39
Kiválasztott iskolák száma 57
Ebből megvalósult látogatás: 36
Az oktató által megjelölt iskola elutasította a látogatást 21

 

(Az adatok csak azokat a látogatásokat tartalmazzák, melyről csoportunknak tudomása van és azok központi koordináció segítségével valósultak meg. )

Szakirányú továbbképzések

Szakirányú továbbképzések

Közösségi Média

Közösségi média

Kultúra, közélet

Rádió

Károli Podcast

Károli Podcast

Károli Klub

Károli Podcast

Könyvtár

Könyvtár logó

Tudomány, kutatás

Tudomány, kutatás

Galéria

galéria, fotógép