HVG Diploma 2019 különszám – féloldalas hirdetés

Reformátusok Lapja – egész oldalas hirdetések

Járműreklám
Combino villamos 2019. január 1-január 31. között

Metróplakátok
50 db plakát, két különböző formátumban az M2 és M3 metróvonalak legforgalmasabb állomásain (a mozgólépcső mellett és a peronokon is) 2018. december 16-2019. február 15. között


Balusztrád plakátok
Metró mozgólépcső-korlátok között található ragasztott hirdetés, 6 forgalmas metró-állomáson: Széll Kálmán téren, Astorián, Blaha Lujza téren, Deák téren, Nyugati-pályaudvarnál, Kálvin téren.

Citylight plakátok
Budapesten és 5 vidéki nagyvárosban (Győr, Miskolc, Debrecen, Szeged, Pécs), a célcsoport számára leginkább látható helyszíneken, összesen 59 db. Időszak: 2019. december 16-2019. február 15. között.



Felvi
www.felvi.hu oldalon fejléc banner: az oldal legláthatóbb felületén elhelyezett kattintás alapú hirdetés 2018. december 1 – február 15. között (összesen kb. 2.300 továbbkattintás a „landing page”-re, azaz a felvételi oldalunkra)

Eduline
www.eduline.hu mobil verzióján statikus hirdetés – 33 ezer megjelenés kifuttatása az Educatio Kiállítást megelőzően

Facebook és Instagram hirdetések
2018. december 6 – 2019. február 17. között párhuzamosan 5 hirdetés (központi, ÁJK, BTK, HTK, TFK), melyek kizárólag az általunk beállított, 17 és 30 év közötti célcsoport számára jelentek meg. A Facebook és Instagram kampánnyal a felvételi kampány időszakában összesen az 5 különböző hirdetéssel több, mint 2.000.000 személyt értünk el.
8.715 személy (komoly érdeklődő) kattintott tovább részletesebb információkért.





Educatio Oktatási Szakkiállítás
A kiállításon (2019. január 10-12.) összesen több mint 53.000 látogató fordult meg. A kiállításon a KRE az előző évek standméretét megnövelve, immár egy 54 nm-es standdal jelent meg. A három nap alatt a Károli standnál a több ezer érdeklődő közül 977 személy regisztrált, kari érdeklődés szerint az alábbi eloszlásban:
| ÁJK | 182 | 18,63% |
| BTK | 363 | 37,15% |
| HTK | 28 | 2,87% |
| TFK | 293 | 29,99% |
| általános érdeklődő | 111 | 11,36% |
| összesen | 977 | 100% |
A beérkezett regisztrációk alapján a diákok az alábbi forrásokból szereztek tudomást egyetemünkről:
1. Educatio kiállítás
2. Ismerősök
3. Internet
4. Hirdetések
5. Iskola
6. Család
7. Rendezvények, előadások
Egyéb vidéki oktatási szakkiállításokon való részvétel: Tolna Megyei pályaválasztási nap – Szekszárd, Kiskunhalasi városi pályaválasztási nap
2018. október 16-án Egyetemünk valamennyi oktatójának kiküldtünk egy felkérő levelet. A kampány során a PR és Marketing Csoportnál összesen 39 személy jelentkezett (ebből 8 fő BTK-s hallgató), hogy egy vagy több iskolába/pályaválasztási kiállításra ellátogatnának és népszerűsítenék Egyetemünket.
| Oktatói és hallgatói bejelentkezések kari bontásban | |
| ÁJK | 12 |
| BTK | 20 |
| HTK | 2 |
| TFK | 5 |
| Összes bejelentkezett oktató és hallgató: | 39 |
| Kiválasztott iskolák száma | 57 |
| Ebből megvalósult látogatás: | 36 |
| Az oktató által megjelölt iskola elutasította a látogatást | 21 |
(Az adatok csak azokat a látogatásokat tartalmazzák, melyről csoportunknak tudomása van és azok központi koordináció segítségével valósultak meg. )
Copyright © 2025 Károli Gáspár Református Egyetem. Minden jog fenntartva.