Igazgatási referens

A Károli Gáspár Református Egyetem
Állam- és Jogtudományi Kara
munkatársat keres

igazgatási referens
munkakörbe

 

Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:

  • Elsősorban a kari igazgató munkájának segítése;
  • Jogszabályváltozások naprakész nyomon követése;
  • A működéséhez szükséges belső eljárásrendek és szabályzatok előkészítése, jogi véleményezése, a Doktori Iskolát érintő szabályozások jogi támogatása;
  • A Kar feladataihoz kapcsolódó iratok, döntés-tervezetek, jogszabálytervezetek előkészítésében, véleményezésében való részvétel;
  • Szerződések, megállapodások előkészítése, jogi szempontú véleményezése, javaslatok megfogalmazása;
  • Szakmai kapcsolattartás társ szakmai szervezetekkel;
  • Adminisztratív, koordinációs feladatok ellátása a kari igazgató mellett.

 

Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:

  • Jogi egyetemi végzettség;
  • Önálló munkavégzésre való képesség;
  • Magabiztos szintű MS Office programok (irodai alkalmazások) használata;
  • Gyakorlott digitális jogtárhasználat;
  • Nyitott, barátságos személyiség;
  • Csapatmunka;
  • Precíz, felelősségteljes munkavégzés.

 

Előnyt jelent:

  • Kodifikációs, közigazgatási, illetve felsőoktatás-igazgatási tapasztalat;
  • Angol nyelvtudás;
  • POSZEIDON Irat és Dokumentumkezelő rendszer ismerete.

 

Amit az új munkatársunknak kínálunk:

  • Támogatás a szakmai és munkatársi beilleszkedésben;
  • Stabil, kiszámítható munkakörnyezet az egyetemi szférában;
  • Barátságos, családias munkakörnyezet, empatikus, segítőkész munkatársak;
  • Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén;
  • 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján);
  • Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint;
  • Szemüvegvásárlási támogatás.

 

Munkavégzés helye:
1042 Budapest, Viola utca 2-4.

 

Foglalkoztatás jellege:

  • Határozatlan idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
  • Elsősorban teljes munkaidős, napi 8 órás munkavégzés

 

Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában az „igazgatási referens” pozíció feltüntetésével 2026.01.15-ig várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. Munkakezdés várható időpontja: 2026.02.01.

Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken: 
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.

A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.