A Károli Gáspár Református Egyetem
Kancellári Hivatalának
Létesítménygazdálkodási Osztálya
munkatársat keres
Központi tartalék (portás-recepciós)
(munkaidő: 24/48 órás szolgálati beosztás)
munkakörbe
Alap szolgálati hely:
A budapesti Palotanegyed frissen felújított, rendkívül különleges épületegyüttese a Reviczky utcában található Károlyi-Csekonics Palota, illetve Bölcsészettudományi Kar porta épülete.
Alap feladatok:
A Károli Gáspár Református Egyetem budapesti objektumaiban szolgálatot teljesítő portás recepciós kollégák helyettesítése (pl. szabadság, megbetegedés esetén), illetve az egyetem portás, recepciós szolgálatainak megerősítése.
Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:
- az intézménybe látogatók fogadása, tájékoztatása és megfelelő helyre irányítása a bejáratnál kialakított portásfülkéből/recepciós pultnál,
- információ nyújtása személyesen és telefonon,
- vendég belépőkártyák kezelése,
- dolgozói, tanulói belépőkártyák kezelése, otthon hagyott, elveszett kártyák regisztrálása,
- kulcsok kezelése,
- a telefonok kezelése, válaszadás a telefonhívásokra, a kért információ megadása, az üzenetek lejegyezése és továbbítása,
- a recepcióra telepített számítógép és az azon futó levelezőrendszer (Outlook, Word, Excel) kezelése,
- objektum zónásított zárása/nyitása,
- épületbejárás, -ellenőrzés,
- talált tárgyak kezelése,
- a létesítmény területére telepített kamerarendszer felügyelete,
- a létesítmény területére telepített biztonságtechnikai eszközök felügyelete (tűzvédelmi rendszer, nyitás/mozgásérzékelők, épületfelügyeleti rendszer),
- épület, terület megfigyelése az illetéktelen behatolás, lopás, tűz vagy más veszélyhelyzet időben történő észlelése érdekében,
- jegyzőkönyvek készítése,
- kapcsolattartás az üzemeltetéssel, a vagyonvédelmi irányítóvezetővel.
Feltételek:
- minimum középfokú végzettség (szakközépiskolai vagy gimnáziumi érettségi),
- minimum 1 év, recepciós, portás munkakörben szerzett releváns tapasztalat,
- felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Outlook, Word, Excel),
- Budapest területére érvényes BKK bérlet. (Vármegye bérletet vagy BKK bérletet az Egyetem biztosít a Központi tartalékos portás recepciós munkatársaknak.)
Egyéb kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:
- csapatmunkára való alkalmasság,
- határozott, egyúttal udvarias fellépés,
- tárgyilagos problémamegoldó készség,
- jó kommunikációs és kapcsolatteremtő készség.
Előnyt jelent:
- műszaki diszpécseri tapasztalat (épületfelügyelet, CCTV, tűzvédelmi rendszerek kezelésében való jártasság).
Amit az új munkatársunknak kínálunk:
- az Egyetem saját munkavállalójaként történő foglalkoztatás,
- készenléti jellegű munkakörben napi 12 órás munkaidő, napi 24 órás beosztható munkaidővel, 24/48 órás szolgálati beosztással,
- havi bruttó 440.000 forint munkabér (max. 240-264 óra/hó munkaidő)
- a munkakezdés időpontja: 2024.12.
- közigazgatási határon kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100 %-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
- 50 %-os kedvezményre jogosító utazási utalvány
- szemüvegvásárlási támogatás
- Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
Alap szolgálati hely
- 1088 Budapest, Reviczky utca
Munkavégzés helye:
- KRE Budapesten lévő oktatási intézményeinek, kollégiumainak portái.
Foglalkoztatás jellege:
- Egy év határozott idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
- Teljes munkaidő
Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát a levél tárgyában a „Portás, recepciós” pozíció feltüntetésével várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. (Két felületen hirdettünk. Az Egyetem honlapjának álláshirdető felületén keresztül, vagy fizetett hirdetési felületen keresztül kaptuk meg a jelentkezők önéletrajzait.)
Pályázata benyújtása előtt kérjük olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.
A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.