A Károli Gáspár Református Egyetem
Állam- és Jogtudományi Kara
munkatársat keres
Doktori iskola adminisztrátor
munkakörbe
Feladatok, amelyek az új munkatársunkra várnak:
- A Doktori iskola képzési programjával kapcsolatos ügyintézés
- Az angol nyelvű képzés menedzselése, kapcsolattartás, mentor-tevékenység a külföldi hallgatók irányába
- Fokozatszerzési eljárásokkal kapcsolatos ügyek intézése
- Egyetemi Doktori Habilitációs Tanáccsal és Nemzetközi Osztállyal való kapcsolattartás, ügyintézés
- Iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- Kapcsolattartás a Doktori Iskola vezetőjével, a Kar vezetésével és munkatársaival és az Egyetem belső szervezeti egységeivel
Kompetenciák, amelyeket az új munkatársunktól várunk:
- Legalább középfokú iskolai végzettség (szakközépiskola, gimnázium)
- Minimum öt éves adminisztratív munkatapasztalat
- Magabiztos számítógépes (word, excel, outlook) rendszer használat
- Középfokú angol nyelvismeret szóban és írásban
- Önálló feladat megoldási készség
- Precíz rendszerező és szervező készség, megbízhatóság
Előnyt jelent:
- Doktori Iskola asszisztenseként szerzett tapasztalat
- Tanulmányi Osztályon szerzett tapasztalat
- NEPTUN-program ismerete
- Poszeidon elektronikus iktatási rendszer ismerete
Amit az új munkatársunknak kínálunk:
- Teljesítményt elismerő, versenyképes jövedelem
- Barátságos, családias munkakörnyezet, empatikus, segítőkész munkatársak
- Támogatás a szakmai és a munkatársi beilleszkedésedben
- Budapesten kívüli lakóhely esetén napi munkába járás és hazautazás 100%-os költségtérítése tömegközlekedés esetén
- 50%-os belföldi utazási kedvezmény (38/2024. (II. 29.) Korm. rendelet alapján)
- Cafeteria juttatás az Egyetem szabályozása szerint
- Szemüvegvásárlási támogatás
Munkavégzés helye:
- 1042 Budapest Viola utca 2-4.
Foglalkoztatás jellege:
- Határozatlan idejű jogviszony, 3 hónap próbaidő
- Teljes munkaidős, napi 8 órás munkavégzés
Jelentkezés módja:
Magyar nyelvű, fényképes önéletrajzát és motivációs levelét, továbbá végzettségét és/vagy képzettségét, valamint nyelvtudását igazoló okiratokat bruttó fizetési igényének megjelölésével, valamint a levél tárgyában a „doktori iskola adminisztrátor” pozíció feltüntetésével 2024.08.20-ig várjuk a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címre. Munkakezdés várható időpontja: 2024.09.01.
Pályázata benyújtása előtt kérjük, olvassa át az irányadó adatkezelési tájékoztatót, amelyet megtalál az alábbi linken:
https://portal.kre.hu/images/adatvedelem/2022/Allaspalyazatok_adatkezelesi_tajekoztatoja.pdf
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben pályázatot nyújt be, úgy hozzájárulását adja a pályázatban foglalt személyes adatainak a fenti tájékoztatóban foglaltak szerinti kezeléséhez.
A pozíció betöltéséhez 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány szükséges.